Blogi
Bill Gates on öelnud, et tulevikuettevõtted töötavad digitaalse närvisüsteemiga. Digiajastu on endaga kaasa toonud suured muutused nii müügitöös kui maailmas tervikuna. Müük ei ole enam kahtlemata see, mis ta oli 20 või 30 aastat tagasi. Toona võis müügiinimesi pidada ekspertideks, kes ainsana omasid ...
Edukate inimeste koolitaja
addenda@addenda.ee
Pärnu Konverentsid viis 2012. aasta lõpus läbi Eesti koolitusturu uuringu, mille tulemusena selgus, et rahuloluhinnangute jagunemine Eesti koolitusturul pakutavale on sarnane Eesti Koolitusfirmade Liidu initsiatiivil 2009. aastal läbi viidud Saar Poll OÜ uuringuga.
Kokku küsitleti 148 inimest, kellest valdav osa olid personali- ja koolitusjuhid või ...
Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
Suurimad tänusõnad Addenda koolitustel osalejatele, kes on andnud väärtuslikku tagasisidet.
Järgnevalt on toodud kokkuvõte tagasiside numbriliselt poolelt, mis annab koondhinnangu Addenda koolitustele viie palli süsteemis: Koolitus oli terviklik 4,78Koolitus oli hästi korraldatud 4,70Toimumiskoht vastas ootustele 4,69Hinnang lektorile ...
Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
21.03.12 toimus veebiseminar, mille eesmärk oli tutvustada Eestis veel vähe tuntud teemat Neuroturundus. Eesti esimene neuroturundaja Heidi Mallene rääkis nii inimeste mõtlemisvigadest, emotsioonidest kui valikute tegemisest ja tõi näiteid neuroturunduse rakendamisest.
Eesti esimene neuroturunduse uuring toimub juba järgmisel kuul ...
Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
31.08.11 toimus veebiseminar "Kuidas suhelda raske kliendiga".
Virve Roosimägi ja Brit Peterson peatusid teemadel, kuidas raske klient tekib ning milliseid straeegiaid on otstarbekas kasutada suhtlemisel raske kliendiga.
Veebiseminari materjali saate alla laadida SIIT
Veebiseminari salvestuse vaatamiseks/kuulamiseks vajuta noolega nuppu:
Veebiseminar 31.08.11 Kuidas suhelda raske ...
Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
18. mai toimus tasuta veebiseminar, mille eesmärk oli anda kuulajatele praktilisi nõuandeid, kuidas on võimalik saavutada paremaid tulemusi müügis ja kliendisuhtluses läbi oskusliku teenindamise.
Teemad, millest Kristina Paal rääkis olid järgmised:
esmamuljesuhtleminekuulaminelubadused"ei" ütlemine
Soovi korral on võimalik 9 nippi ...
Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee