Sisukord

Blogi

Kuidas müüa usaldust digiajastul?

Internetiga ühes on toimunud revolutsioonilised muutused, kuidas ettevõtted loovad oma klientidele väärtust ja kuidas ollakse võimelised looma kahepoolsel kommunikatsioonil ja usaldusel põhinevaid suhteid. Usutavasti oleme kõik nüüdseks kuulnud ütlust sisu on kuningas (content is king). Kindlasti ei julge ma sellele vastu vaielda, kuid ...

Kadri Matteus - Proportsionaalsuse printsiibist ja pakkuja tehtud vigade parandamise võimalusest Riigikohtu lahendis 3-19-1501

Riigikohus tegi 20.12.2019 lahendi asjas nr 3-19-1501, kus oli vaidluse all pakkuja poolt hooletusest tehtud vea parandamise võimalus. Kuigi tegemist oli sotsiaal- ja eriteenuse hankega, oli hankija dubleerinud RHS § 46 lg 4 ja § 98 regulatsiooni hankedokumentidesse, mistõttu kohaldati vaidluse lahendamisel just neid norme ning kohtu seisukohad on seega kohaldatavad enamikes hankevaidlustes.Lugege ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.