Sisukord

9 nippi heaks teeninduseks

18. mai toimus tasuta veebiseminar, mille eesmärk oli anda kuulajatele praktilisi nõuandeid, kuidas on võimalik saavutada paremaid tulemusi müügis ja kliendisuhtluses läbi oskusliku teenindamise.

Teemad, millest Kristina Paal rääkis olid järgmised:

esmamulje
suhtlemine
kuulamine
lubadused
"ei" ütlemine

Soovi korral on võimalik 9 nippi heaks teeninduseks alla laadida SIIT

Veebiseminari salvestuse vaatamiseks/kuulamiseks vajuta noolega nuppu:

9 nippi heaks teeninduseks from Addenda koolitused on Vimeo.

Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
24.05.2011 16:35

ESG nõudeid leevendav omnibus-pakett on muutunud olukorras hädavajalik

Euroopa Liidu ettevõtjaid ootavad ees olulised muudatused ESG regulatsioonides seoses Euroopa Komisjoni algatusega vähendada kestlikkusaruandluse ja muude ESG-ga seotud nõuete halduskoormust. Advokaadibüroo RASK partner Annika Vait avab paketi olulisemaid suundi ja nende vajalikkust ettevõtjate ja Euroopa ettevõtluse konkurentsivõime ning jätkusuutliku arengu toetamiseks. Euroopa Komisjoni ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.