Sisukord

9 nippi heaks teeninduseks

18. mai toimus tasuta veebiseminar, mille eesmärk oli anda kuulajatele praktilisi nõuandeid, kuidas on võimalik saavutada paremaid tulemusi müügis ja kliendisuhtluses läbi oskusliku teenindamise.

Teemad, millest Kristina Paal rääkis olid järgmised:

esmamulje
suhtlemine
kuulamine
lubadused
"ei" ütlemine

Soovi korral on võimalik 9 nippi heaks teeninduseks alla laadida SIIT

Veebiseminari salvestuse vaatamiseks/kuulamiseks vajuta noolega nuppu:

9 nippi heaks teeninduseks from Addenda koolitused on Vimeo.

Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
24.05.2011 16:35

Vandeadvokaat Annika Vait - Ettevõtjaportaalis ühingut asutades saab ühtlasi registreerida ka töötajad ja käibemaksukohustuse

Teatavasti saab Eestis asutada äriühinguid kahel viisil: notaribüroos notari abil ning elektrooniliselt äriregistri ettevõtjaportaalis. Kui asutatud ühing soovis ennast käibemaksukohuslaseks registreerida ja/või endale töötajad tööle võtta, tuli pärast asutamistoiminguid esitada eraldi vastavad avaldused Maksu-ja Tolliametile. Käesoleva aasta alguses loodi ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.