Sisukord

9 nippi heaks teeninduseks

18. mai toimus tasuta veebiseminar, mille eesmärk oli anda kuulajatele praktilisi nõuandeid, kuidas on võimalik saavutada paremaid tulemusi müügis ja kliendisuhtluses läbi oskusliku teenindamise.

Teemad, millest Kristina Paal rääkis olid järgmised:

esmamulje
suhtlemine
kuulamine
lubadused
"ei" ütlemine

Soovi korral on võimalik 9 nippi heaks teeninduseks alla laadida SIIT

Veebiseminari salvestuse vaatamiseks/kuulamiseks vajuta noolega nuppu:

9 nippi heaks teeninduseks from Addenda koolitused on Vimeo.

Brit Peterson
turundusjuht
brit.peterson@addenda.ee
24.05.2011 16:35

Vandeadvokaat Siret Siilbek - Tellija juhiste ja lepingu mahu seosest

Riigikohus andis eelmise aasta lõpus avaldatud lahendis juhiseid sellest, kuidas määratleda, kas konkreetne töö on lepingu mahuga hõlmatud või on tegemist lisatööga, mida tellija tasustab täiendavalt. Konkreetses asjas selgus pärast lepingu sõlmimist, et tulenevalt Muinsuskaitseameti nõuetest tuleb teha täiendavaid töid, mida esialgses hinnapakkumises ei ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.
Testi enda teadmisi! www.trainingweb.eu