Sisukord

9 nippi heaks teeninduseks

18. mai toimus tasuta veebiseminar, mille eesmärk oli anda kuulajatele praktilisi nõuandeid, kuidas on võimalik saavutada paremaid tulemusi müügis ja kliendisuhtluses läbi oskusliku teenindamise.

Teemad, millest Kristina Paal rääkis olid järgmised:

esmamulje
suhtlemine
kuulamine
lubadused
"ei" ütlemine

Soovi korral on võimalik 9 nippi heaks teeninduseks alla laadida SIIT

Veebiseminari salvestuse vaatamiseks/kuulamiseks vajuta noolega nuppu:

9 nippi heaks teeninduseks from Addenda koolitused on Vimeo.

Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
24.05.2011 16:35

Arengukoostöö projekt sai joone alla

Eesti Välisministeeriumi poolt rahastatud Arengukoostöö projekt 107-2018-A „Kompleksne õppemetoodikate kasutamine ja mõjus õpetamine kõrghariduse omandamisel Valgevene ülikoolides“ sai joone alla.  Terve aasta kestnud projekti käigus uurisime koostöös Valgevene Riikliku Tehnikaülikooliga inseneride, mehhaanikute ja teiste tehnikaerialade ülikooli ...

Loe rohkem Kristina Paal

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.