Sisukord

Blogi

Kuidas müüa usaldust digiajastul?

Internetiga ühes on toimunud revolutsioonilised muutused, kuidas ettevõtted loovad oma klientidele väärtust ja kuidas ollakse võimelised looma kahepoolsel kommunikatsioonil ja usaldusel põhinevaid suhteid. Usutavasti oleme kõik nüüdseks kuulnud ütlust sisu on kuningas (content is king). Kindlasti ei julge ma sellele vastu vaielda, kuid ...

Veebiseminar - Neuroturundus

21.03.12 toimus veebiseminar, mille eesmärk oli tutvustada Eestis veel vähe tuntud teemat Neuroturundus. Eesti esimene neuroturundaja Heidi Mallene rääkis nii inimeste mõtlemisvigadest, emotsioonidest kui valikute tegemisest ja tõi näiteid neuroturunduse rakendamisest. Eesti esimene neuroturunduse uuring toimub juba järgmisel kuul ...
Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
26.03.2012 09:45

Vandeadvokaat Siret Siilbek - Akti saatmine tellijale

Tõenäoliselt on käesolevaks ajaks juba ehitusturul valitsevaks arusaamaks, et tööd on tellija poolt vastu võetud siis, kui allkirjastatud on tööde üleandmise-vastuvõtmise akt. Juhul, kui tellija allkirja aktil ei ole, siis saab tööd üle antuks lugeda, kui tellija on jätnud akti allkirjastamata alusetult. Miks akti esitamine on oluline, on kirjutatud juba ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.