Sisukord

Blogi

Veebiseminar - Kuidas suhelda raske kliendiga?

31.08.11 toimus veebiseminar "Kuidas suhelda raske kliendiga". Virve Roosimägi ja Brit Peterson peatusid teemadel, kuidas raske klient tekib ning milliseid straeegiaid on otstarbekas kasutada suhtlemisel raske kliendiga. Veebiseminari materjali saate alla laadida SIIT Veebiseminari salvestuse vaatamiseks/kuulamiseks vajuta noolega nuppu: Veebiseminar 31.08.11 Kuidas suhelda raske ...
Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
01.09.2011 11:40

Vandeadvokaat Kadri Matteus - Eriolukorra mõjudest riigihangetele

COVID-19 pandeemiast on halvatud pea kõik majandusharud ja eriolukorrast on mõjutatud ühel või teisel moel enamus õigusvaldkondi. Ka riigihangetes toob eriolukord kaasa muudatusi hankepraktikas nii hankijatele kui ka pakkujatele. Esimese asjana tekib küsimus, kas riik on kriisiolukorras jätkuvalt kohustatud hankima kaupu ja teenuseid, mida kriisi tõttu on vaja nüüd ja ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.