Sisukord

Blogi

Veebiseminar - Kuidas suhelda raske kliendiga?

31.08.11 toimus veebiseminar "Kuidas suhelda raske kliendiga". Virve Roosimägi ja Brit Peterson peatusid teemadel, kuidas raske klient tekib ning milliseid straeegiaid on otstarbekas kasutada suhtlemisel raske kliendiga. Veebiseminari materjali saate alla laadida SIIT Veebiseminari salvestuse vaatamiseks/kuulamiseks vajuta noolega nuppu: Veebiseminar 31.08.11 Kuidas suhelda raske ...
Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
01.09.2011 11:40

Vandeadvokaat Siret Siilbek - Akti saatmine tellijale

Tõenäoliselt on käesolevaks ajaks juba ehitusturul valitsevaks arusaamaks, et tööd on tellija poolt vastu võetud siis, kui allkirjastatud on tööde üleandmise-vastuvõtmise akt. Juhul, kui tellija allkirja aktil ei ole, siis saab tööd üle antuks lugeda, kui tellija on jätnud akti allkirjastamata alusetult. Miks akti esitamine on oluline, on kirjutatud juba ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.