Sisukord

Blogi

Veebiseminar - Kuidas suhelda raske kliendiga?

31.08.11 toimus veebiseminar "Kuidas suhelda raske kliendiga". Virve Roosimägi ja Brit Peterson peatusid teemadel, kuidas raske klient tekib ning milliseid straeegiaid on otstarbekas kasutada suhtlemisel raske kliendiga. Veebiseminari materjali saate alla laadida SIIT Veebiseminari salvestuse vaatamiseks/kuulamiseks vajuta noolega nuppu: Veebiseminar 31.08.11 Kuidas suhelda raske ...
Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
01.09.2011 11:40

Vandeadvokaat Siret Siilbek - Töös esinevatest puudustest teavitamine

Juhul, kui tellija avastab töös puuduseid, tuleb tal nendest töövõtjat teavitada. Seekordses uudisnupus tuleb juttu sellest, millal tellija seda tegema peab ning mis saab siis, kuid tellija on teavituse teinud hilinenult. Oma majandus- ja kutsetegevuses tegutsev tellija peab valminud töö viivitamatult üle vaatama või üle vaadata laskma. Juhul, kui avastatakse mittevastavused, tuleb ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.