Sisukord

Blogi

9 nippi heaks teeninduseks

18. mai toimus tasuta veebiseminar, mille eesmärk oli anda kuulajatele praktilisi nõuandeid, kuidas on võimalik saavutada paremaid tulemusi müügis ja kliendisuhtluses läbi oskusliku teenindamise. Teemad, millest Kristina Paal rääkis olid järgmised: esmamuljesuhtleminekuulaminelubadused"ei" ütlemine Soovi korral on võimalik 9 nippi ...
Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
24.05.2011 16:35

Vandeadvokaat Siret Siilbek - ETÜ 2013 garantii

Kuna pärast ehitusseadustiku jõustumist seadusest enam ehitisele garantiid ei tulene (jättes kõrvale tarbijale ehitatava eramuga seonduva nõuete esitamise lihtsustatud korra), siis on viimastel aastatel järjest aktuaalsemaks muutunud garantii küsimused. Ka garantiid käsitlevaid vaidlusi on praktikas märkimisväärselt rohkem. ETÜ 2013 garantii regulatsioon kehtib siis, kui ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.