Sisukord

Blogi

9 nippi heaks teeninduseks

18. mai toimus tasuta veebiseminar, mille eesmärk oli anda kuulajatele praktilisi nõuandeid, kuidas on võimalik saavutada paremaid tulemusi müügis ja kliendisuhtluses läbi oskusliku teenindamise. Teemad, millest Kristina Paal rääkis olid järgmised: esmamuljesuhtleminekuulaminelubadused"ei" ütlemine Soovi korral on võimalik 9 nippi ...
Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
24.05.2011 16:35

Mario Sõrm - Järeldusi Riigikohtu lahendist 3-19-1501 Mitteldorf vs Töötukassa

Nagu suure suuga lubatud sai, siis kirjutan Kadri ja Diana tükkidele mõneti konkureeriva arvamuse, milles väljendan detailsemalt, mis mulle selles lahendis meeldib või ei meeldi. Olles asjas tehtud kolme lahendiga tutvunud, siis kõigis neis on midagi, millega soovin väga nõustuda ja omajagu ka sellist, millega minu maailmapilt ei ühti.Lugege rohkem riigihankeblogi.com ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.