Sisukord

Veebiseminar - Kuidas suhelda raske kliendiga?

31.08.11 toimus veebiseminar "Kuidas suhelda raske kliendiga".

Virve Roosimägi ja Brit Peterson peatusid teemadel, kuidas raske klient tekib ning milliseid straeegiaid on otstarbekas kasutada suhtlemisel raske kliendiga.

Veebiseminari materjali saate alla laadida SIIT

Veebiseminari salvestuse vaatamiseks/kuulamiseks vajuta noolega nuppu:

Veebiseminar 31.08.11 Kuidas suhelda raske kliendiga? from Addenda koolitused on Vimeo.

Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
01.09.2011 11:40

01.09.2024 jõustus vilepuhujate kaitse seadus

01.09.2024 jõustus tööalasest Euroopa Liidu õiguse rikkumisest teavitaja kaitse seadus. Sellega luuakse tööalase tegevusega teatavaks saadud rikkumisest teavitaja (nn vilepuhuja) kaitse tingimused. Nendest tuleneb suurematele tööandjatele mitmeid uusi kohustusi.   Vilepuhujate kaitse seadus kehtib vaid olukordadele, kus eksisteerib tööalane kontekst. Kuid seda laiendatud ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.