Sisukord

Veebiseminar - Kuidas suhelda raske kliendiga?

31.08.11 toimus veebiseminar "Kuidas suhelda raske kliendiga".

Virve Roosimägi ja Brit Peterson peatusid teemadel, kuidas raske klient tekib ning milliseid straeegiaid on otstarbekas kasutada suhtlemisel raske kliendiga.

Veebiseminari materjali saate alla laadida SIIT

Veebiseminari salvestuse vaatamiseks/kuulamiseks vajuta noolega nuppu:

Veebiseminar 31.08.11 Kuidas suhelda raske kliendiga? from Addenda koolitused on Vimeo.

Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
01.09.2011 11:40

Vandeadvokaat Annika Vait - Ettevõtjaportaalis ühingut asutades saab ühtlasi registreerida ka töötajad ja käibemaksukohustuse

Teatavasti saab Eestis asutada äriühinguid kahel viisil: notaribüroos notari abil ning elektrooniliselt äriregistri ettevõtjaportaalis. Kui asutatud ühing soovis ennast käibemaksukohuslaseks registreerida ja/või endale töötajad tööle võtta, tuli pärast asutamistoiminguid esitada eraldi vastavad avaldused Maksu-ja Tolliametile. Käesoleva aasta alguses loodi ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.