Sisukord

Veebiseminar - Kuidas suhelda raske kliendiga?

31.08.11 toimus veebiseminar "Kuidas suhelda raske kliendiga".

Virve Roosimägi ja Brit Peterson peatusid teemadel, kuidas raske klient tekib ning milliseid straeegiaid on otstarbekas kasutada suhtlemisel raske kliendiga.

Veebiseminari materjali saate alla laadida SIIT

Veebiseminari salvestuse vaatamiseks/kuulamiseks vajuta noolega nuppu:

Veebiseminar 31.08.11 Kuidas suhelda raske kliendiga? from Addenda koolitused on Vimeo.

Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
01.09.2011 11:40

ESG nõudeid leevendav omnibus-pakett on muutunud olukorras hädavajalik

Euroopa Liidu ettevõtjaid ootavad ees olulised muudatused ESG regulatsioonides seoses Euroopa Komisjoni algatusega vähendada kestlikkusaruandluse ja muude ESG-ga seotud nõuete halduskoormust. Advokaadibüroo RASK partner Annika Vait avab paketi olulisemaid suundi ja nende vajalikkust ettevõtjate ja Euroopa ettevõtluse konkurentsivõime ning jätkusuutliku arengu toetamiseks. Euroopa Komisjoni ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.