Sisukord

Riigihangete konverents - võimalused ja väljakutsed 2015

25. novembril 2014 toimus Addenda iga aastane riigihangete konverents vast-renoveeritud Tallinna Ehituskoolis. 

Konverentsi keskne teema oli uus riigihangete direktiiv. Keskenduti muudatuste üldisele taustale, sh vaadeldi teemat nii Soome kui ka Itaalia näitel. Vaadeldi ka direktiiviga kaasnevaid konkreetseid muudatusi ning Euroopa Kohtu ja meie VAKO lahendeid.

Esinesid eksperdid nii Eestist kui ka mujalt Euroopa Liidust. 

Esmakordselt kuulutati välja Aasta Hankija teenuste, asjade ning ehitustööde kategoorias.

Meie sooviks on tunnustada kõiki hankijaid nende keerulise töö eest! Aasta Hankija valisid riigihangetel osalenud pakkujad ehk siis valisime nö publiku lemmiku. Ühtekokku saatsime kirja, milles palusime nimetada parim hankija ligi 2500-le riigihangetel osalenud pakkujale. Tagasisides jagati tunnistust nii asutustele kui nimetati ka väga eeskujulikku tööd teinud hankespetsialiste nimeliselt. Kõige pinevamaks kujunes tagasiside asjade kategoorias, kus otsustavad hääled laekusid konkursi viimasel päeval.

Aasta Hankija 2014 ehitustööde kategoorias - Riigi Kinnisvara AS
Aasta Hankija 2014 teenuste kategoorias - Sotsiaalministeerium
Aasta Hankija 2014 asjade kategoorias - Tartu Ülikooli Kliinikum SA

Uus konkurss juba uuel aastal. Tiitleid jagame 3. novembril 2015 Riigihangete konverentsil - võimalused ja väljakutsed 2016

Vaata konverentsi pilte SIIT.

Addenda
koolitused
addenda@addenda.ee
27.11.2014 15:05

Õppimise uus paradigma

Õppimise uus paradigma: miks teadmiste edasiandmine enam ei tööta Aastaid peeti õppimist teadmiste omandamiseks. Mida rohkem infot inimene talletas, seda targem ta justkui oli. Kuid tänapäeva neuroteadus ja süsteemne mõtlemine on selle arusaama ümber pööranud. Tänapäeva õppimine ei seisne enam teadmiste kogumises, vaid tajumuutuses. See ei ole intellektuaalne protsess ...

Loe rohkem Virve Roosimägi

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.