Tasuta veebiseminar - Suhtlemine - kuidas saada suurepäraseks suhtlejaks?
Eeltutvustus
"Kui tahad mett võtta, ära lükka mesipuud ümber", ütles Dale Carnegie oma bestselleris inimeste kohtlemise kohta. Meil kõigil on erinevad suhtlemise eesmärgid, kes soovib sõpru võita, kellelegi meeldida, midagi müüa või tööl lihtsalt asju ajada. Kõik tundubki justkui lihtne seni, kuni hinge poevad kahtlused, et kas ma ikka ütlesin midagi valesti, ehk olin noriv või jätsin üldsegi kõik ültemata. Kuulaja aga mõtleb, et mis tal täna viga oli - kas lihtsalt tuju paha või stress on vargsi ligi hiilinud. Nii palju kui inimesi on ka arusaamisi suhtlemisest, seega üheselt õigeid vastuseid ja retsepte ei ole. Küll aga on hea töötav praktika, mille üle mõtisklemine korrastab meie mitmeid sisseharjutatud suhtlemisvigu.
Eesmärk
Sel korral on plaanis läbi arutleda, et millised suhtlemise võtted viivad kindlalt sihile, lahendavad probleeme ning annavad endale hea tasakaalustatud tunde. Toome välja näiteid elust enesest, toetame praktikat teooriaga ja uuringutest väljatulnud tõdetega.
Sihtrühm
Kõik, kes soovivad suhtlemisega saavutada oma elus suuremaid eesmärke.
Aeg ja maht
13. veebruar 2015, kell 10.00 - 11.00.
Toimumiskoht
Koolitus toimub internetis Addenda OÜ veebiseminari keskkonnas.
Enne veebiseminari saadetakse link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.
Koolitust on võimalik jälgida oma töökohal, kodus või mujal teile sobivas kohas.
Koolituse jälgimiseks on tarvis arvutit, internetiühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe.
Koolitajad
Virve Roosimägi on Addenda OÜ tegevjuht ja koolitaja aastast 2002, MA juhtimises on ta saanud
Tallinna Tehnikaülikoolist. Lisaks on täiendanud ennast Eestis ja väga paljudes välisriikides, eriti on
huvi pakkunud erinevates riikides ettevõtete väljatöötatud klienditeeninduse kontseptsioonid.
Professionaalset klienditeenindust peab Virve asutuses üheks olulisemaks võtmeks klientide rahulolu suurendamisel ja seetõttu on uurinud erinevate asutuste klienditeeninduse eesmärgipärast toimimist. Klienditeeninduse sh telefoniteeninduse ning raske kliendi teemal on Virve koolitanud viimased 11 aastat, kasutades eelkõige mitmeid analüüsimetoodikaid ning NLP tehnikaid, mis teevad Virve koolitused põnevalt nauditavaks.
Maksumus
TASUTA!
Lisainfo
Registreerida koolitusele saate end meie kodulehel vajutades nuppu Registreeri koolitusele.
Helen Tammesalu
+372 58 043 270 | + 372 670 66 06
helen.tammesalu@addenda.ee