Sisekoolitus - Konfliktsituatsioonide juhtimine
Registreeri koolitusele
Eeltutvustus
Konfliktsituatsioonide juhtimise koolitus on sobilik nii igapäevaste töiste erimeelsuste oskuslikuks lahendamiseks, konfliktsete teenindussituatsioonide lahendamiseks, koduste erimeelusste lahendamiseks kui ka muude võimalike konfliktsituatsioonie lahendamiseks.
Eesmärk
Omandada uusi oskusi konfliktsituatsioonide ennetamisel ja lahendamisel.
Omandada senisest efektiivsemaid oskusi ennastkehtestavas käitumises.
Õppida toime tulema manipulatiivse käitumisega.
Teemad
- Konflikti olemus ja kuidas seda erinevad isiksused tajuvad.
- Konflikti allikad – erinevad väärtused.
- Konflikt organisatsioonis: varjatud – avalik.
- Konflikt – arenguprotsessi koostisosa.
- Konflikti põhjused meeskonnas ja nende lahendusmeetodid.
- Isiksuste vahelised konfliktid – rollid konflikti juhtimisel.
- Protsess konflikti tajumisel, lahendamisel, vältimisel, külmutamisel.
- Konflikti positiivne ja negatiivne jõud.
- Kehtestav, agressiivne, alistuv käitumine.
- Rollijaotus kehtestava käitumise puhul.
- Võitja – võitja mudel.
- Varjatud ja avalik manipulatsioon.
- Kuidas toime tulla manipulaatoriga.
- Efektiivne käitumine pingelises olukorras.
Tulemus:
- Omandatakse uusi oskusi konflikti kui protsessi juhtimisel.
- Osatakse konfliktilahendusstrateegiaid praktikas rakendama.
- Õpitakse mõistma oma organisatsioonisiseseid konflikti allikaid , nende põhjuseid ja leitakse optimaalseid lahendusi.
- Osatakse vastavalt situatsioonile kehtestavalt käituda.
- Oskus adekvaatselt reageerida manipulatiivsetes olukordades.
- Suudetakse stressirohkes olukorras efektiivselt toime tulla.
Koolituse täies mahus läbinud osalenule väljastatakse tõend. Tõendi väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine täies mahus ning koolitusarve tasumine. Erandkorras võib osaleja saada koolituse läbimist tõendava dokumendi, kui on läbinud õppekavast vähemalt 80%.
Meetodid
Koolitus on praktiline. Vahelduvat teooriat rikastavad praktiliste ülesannete lahendamine ja olukordade arutelu.
Lisaks lühiloengutele tuuakse koolitusel palju praktilisi näiteid, lahendatakse konfliktsituatsioonide kaasusi (kaasused organisatsiooni näidetel – kaasused saadab klient enne koolitust pakkujale), toimuvad diskussioonid ning arutelud igapäevastest teenindus- ja konfliktsituatsioonidest ning vajalike oskuste harjutamine läbi praktiliste teenindus- ning konfliktsituatsioonide läbiarutamise ja analüüsi.
Koolituse praktilised harjutused on haaravad ja mõtlemapanevad ning aitavad osalejatel nii enda, kolleegide kui ka klientide mõtetest ja tunnetes paremini aru saada.
Õppepäeva moodustab hinnanguliselt kuni 30% teooriat ning teooriaga põimitud 70% praktilist õpet (rühmaarutelud, kaasuste lahendamised jms).
Lisainfo
Koolituskava kohendatakse vastavalt tellija vajadustele ja soovidele. Koolituse aeg, maht, toimumiskoht ja grupi suurus lepitakse kokku koolituse tellijaga sõltuvalt täpsest lähteülesandest.
Lisainfot jagab meelsasti

Diana Nõmmik
+ 372 580 91 404 | +372 520 6347
diana.nommik@addenda.ee
Registreeri koolitusele