Sisekoolitus - Kliendisuhtlus ja müük
Registreeri koolitusele
Eeltutvustus
Müük ja teenindus käivad käsikäes. Üks on teise lahutamatu osa. Hea suhtlemine tagab müügiedu ja tagab ka edu teeninduses. Hea müüja teab, milline toode ja teenus sobivad ning kuidas müüa põhi- ja lisatoodeti, aga kas ka teenindaja teab seda?
Eesmärk
Koolituse eesmärk on arendada töötajate klienditeeninduse alaseid teadmisi ning suhtlemistehnikaid, mis aitavad klienditeenindajatel pakkuda professionaalset, hoolivat ja kliendikeskset teenindust, teha lisamüüki ning saada emotsionaalselt hakkama pingelistes ja vahelduvates töösituatsioonides.
Koolituse eesmärk on:
- täiendada osalejate klienditeeninduse alaseid teadmisi ja oskusi
- mõista kliendi vajadusi ja luua head kontakti
- õppida, kuidas ära tunda manipuleerivat klienti ning kuidas temaga suhelda
- omandada uusi suhtlemise oskusi ja selget eneseväljendamise oskust klientidega
- õppida suhtlemisvõtteid, kuidas toimida ärritunud kliendiga Koolitus on struktureeritud ja juhitud.
Teooriaosad ja arutelud vahelduvad praktilise osaga. Koolitus toimub sõbralikus ja positiivses keskkonnas, mis tagab parima võimaliku kaasatuse ja info-omandamise osalejate poolt.
Teemad
Koolitusel käsitleme järgnevaid teemasid:
- müügi olemus, liigid ja nende eripära
- müügi etapid: kontakti loomine; vajaduste väljaselgitamine; teenuse/toote tutvustamine; tehingu lõpuleviimine ja müügijärgne teenindus
- müügivastupanuga tegelemine
- müügiinimese võimalusest tulenevad võimalused ja ohud
- erinevate isiksusetüüpide müügiprobleemid, edutegurid, motivaatorid ja stressorid
- ohtlikud hoiakud ja võimalused nende muutmiseks
- klienditüüpide analüüs ja erinevad ootused seoses müügiga.
- erinevate klienditüüpide analüüs, erinevad lähenemised eri tüüpi klientidele
- erinevate klienditüüpide erinevad ootused, põhjused, miks klient tegelikult ostab/ei osta.
- tüüpilised vead, mida tuleks erinevate klienditüüpide puhul vältida
- kliendiga hea suhte loomine
- müügiargumendid erinevatele isikustele
- ratsionaalsed argumendid
- emotsionaalsed argumendid
Koolituse täpne sisu ja teemade rõhuasetused kujunevad peale koolituspakkumise kinnitamist suhtlemisel tellijaga.
Meetodid
Koolitus on praktilise suunitlusega. Vahelduvat teooriat rikastavad praktiliste ülesannete lahendamine ja olukordade arutelu. Lisaks lühiloengutele toome koolitusel palju praktilisi näiteid, toimuvad diskussioonid ning arutelud igapäevaste kliendisuhtlussituatsioonide kohta.
Lisainfo
Koolituskava kohendatakse vastavalt tellija vajadustele ja soovidele. Koolituse aeg, maht, toimumiskoht ja grupisuurus lepitakse kokku koolituse tellijaga sõltuvalt täpsest lähteülesandest.
Lisainfot jagab meelsasti
Registreeri koolitusele