Sisekoolitus - Kliendisuhtlus ja müük
Registreeri koolitusele

Eeltutvustus
Müük ja teenindus käivad käsikäes. Üks on teise lahutamatu osa. Hea suhtlemine tagab müügiedu ja tagab ka edu teeninduses. Hea müüja teab, milline toode ja teenus sobivad ning kuidas müüa põhi- ja lisatoodeti, aga kas ka teenindaja teab seda?
Eesmärk
koolituse käigus pakume klienditeenindajale võimalust omandada teadmisi müügist ja erinevatest klienditüüpidest nö lisamüügi teostamiseks.
Tulemus
kasvavad kliendikeskse suhtlmise oskused ning teenindajad saavad juurde teadmisi ja praktilisi kogemusi müügi teostamiseks.
Koolituse täpsem eesmärk ja õpiväljundid selguvad koostöös koolituse Tellijaga.
Teemad
Müügi olemus, liigid ja nende eripära
Müügi etapid: kontakti loomine; vajaduste väljaselgitamine; teenuse/toote tutvustamine; tehingu lõpuleviimine ja müügijärgne teenindus
Müügivastupanuga tegelemine
Müügiinimese võimalusest tulenevad võimalused ja ohud
Erinevate isiksusetüüpide müügiprobleemid, edutegurid, motivaatorid ja stressorid
Ohtlikud hoiakud ja võimalused nende muutmiseks
Klienditüüpide analüüs ja erinevad ootused seoses müügiga.
Erinevate klienditüüpide analüüs, erinevad lähenemised eri tüüpi klientidele
Erinevate klienditüüpide erinevad ootused, põhjused, miks klient tegelikult ostab/ei osta.
Tüüpilised vead, mida tuleks erinevate klienditüüpide puhul vältida
Kliendiga hea suhte loomine
Müügiargumendid erinevatele isikustele
Ratsionaalsed argumendid
Emotsionaalsed argumendid
Koolituse täies mahus läbinud osalenule väljastatakse tõend. Tõendi väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine täies mahus ning koolitusarve tasumine. Erandkorras võib osaleja saada koolituse läbimist tõendava dokumendi, kui on läbinud õppekavast vähemalt 80%.
Koolitajad

Virve Roosimägi, Addenda OÜ koolitaja
Meetodid
interaktiivsed loengud, praktilised harjutused ja analüüsid
Maksumus
kooltiuse maksumus on sõltuv Tellija täpsetest soovidest. Palun küsige pakkumust!
Lisainfo
Koolituskava kohendatakse vastavalt tellija vajadustele ja soovidele. Koolituse aeg, maht, toimumiskoht ja grupisuurus lepitakse kokku koolituse tellijaga sõltuvalt täpsest lähteülesandest.
Lisainfot jagab meelsasti

Diana Nõmmik
+ 372 580 91 404 | +372 520 6347
diana.nommik@addenda.ee
Registreeri koolitusele