Sisukord

Sisekoolitus - Kliendisuhtlus ja müük

Registreeri koolitusele
Jaga

Pildid / - 14


Eeltutvustus

Müük ja teenindus käivad käsikäes. Üks on teise lahutamatu osa. Hea suhtlemine tagab müügiedu ja tagab ka edu teeninduses. Hea müüja teab, milline toode ja teenus sobivad ning kuidas müüa põhi- ja lisatoodeti, aga kas ka teenindaja teab seda?


Eesmärk

koolituse käigus pakume klienditeenindajale võimalust omandada teadmisi müügist ja erinevatest klienditüüpidest nö lisamüügi teostamiseks.

Tulemus

kasvavad kliendikeskse suhtlmise oskused ning teenindajad saavad juurde teadmisi ja praktilisi kogemusi müügi teostamiseks.

Koolituse täpsem eesmärk ja õpiväljundid selguvad koostöös koolituse Tellijaga. 


Teemad

Müügi olemus, liigid ja nende eripära
Müügi etapid: kontakti loomine; vajaduste väljaselgitamine; teenuse/toote tutvustamine; tehingu lõpuleviimine ja müügijärgne teenindus
Müügivastupanuga tegelemine
Müügiinimese võimalusest tulenevad võimalused ja ohud
Erinevate isiksusetüüpide müügiprobleemid, edutegurid, motivaatorid ja stressorid
Ohtlikud hoiakud ja võimalused nende muutmiseks
Klienditüüpide analüüs ja erinevad ootused seoses müügiga.
Erinevate klienditüüpide analüüs, erinevad lähenemised eri tüüpi klientidele
Erinevate klienditüüpide erinevad ootused, põhjused, miks klient tegelikult ostab/ei osta.
Tüüpilised vead, mida tuleks erinevate klienditüüpide puhul vältida
Kliendiga hea suhte loomine
Müügiargumendid erinevatele isikustele
Ratsionaalsed argumendid
Emotsionaalsed argumendid

Koolituse täies mahus läbinud osalenule väljastatakse tõend. Tõendi väljastamise eelduseks on koolitusel osalemine täies mahus ning koolitusarve tasumine. Erandkorras võib osaleja saada koolituse läbimist tõendava dokumendi, kui on läbinud õppekavast vähemalt 80%.


Koolitajad

Pildid / - Virve_Roosimägi 113x150

Virve Roosimägi, Addenda OÜ koolitaja


Meetodid

interaktiivsed loengud, praktilised harjutused ja analüüsid


Maksumus

kooltiuse maksumus on sõltuv Tellija täpsetest soovidest. Palun küsige pakkumust!


Lisainfo

Koolituskava kohendatakse vastavalt tellija vajadustele ja soovidele. Koolituse aeg, maht, toimumiskoht ja grupisuurus lepitakse kokku koolituse tellijaga sõltuvalt täpsest lähteülesandest.

Lisainfot jagab meelsasti

Pildid / - 2014 Diana Nõmmik v

Diana Nõmmik
+ 372 580 91 404 | + 372 670 66 06
diana.nommik@addenda.ee


Registreeri koolitusele
Jaga

Mario Sõrm - Järeldusi Riigikohtu lahendist 3-19-1501 Mitteldorf vs Töötukassa

Nagu suure suuga lubatud sai, siis kirjutan Kadri ja Diana tükkidele mõneti konkureeriva arvamuse, milles väljendan detailsemalt, mis mulle selles lahendis meeldib või ei meeldi. Olles asjas tehtud kolme lahendiga tutvunud, siis kõigis neis on midagi, millega soovin väga nõustuda ja omajagu ka sellist, millega minu maailmapilt ei ühti.Lugege rohkem riigihankeblogi.com ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.