Sisukord

Sisekoolitus - Efektiivne klienditeenindus. Raske klient

Registreeri koolitusele
Jaga

Pildid / - business-3


Eeltutvustus

Klienditeenindaja on kliendile esmane ja vahetu kokkupuude ettevõttega, luues ja hoides ettevõtte mainet. Koolituse põhirõhk on klienditeenindaja rollil organisatsiooni maine kujundamisel ning tema oskuste täiendamisel, et ka kõige keerulisem klient lahkuks rahulolevana.
Klienditeenindaja jaoks keerulistes klientides on parima kliendi potentsiaal!


Eesmärk

Koolituskava eesmärk on:

  • täiendada osalejate klienditeeninduse alaseid teadmisi ja oskusi
  • õppida, kuidas ära tunda manipuleerivat klienti ning kuidas temaga suhelda
  • õppida suhtlemisvõtteid, kuidas toimida ärritunud kliendiga
  • omandada uusi suhtlemise oskusi toimetulekul raske kliendiga
  • arendame kliendikeskse teenindamise oskusi, mis loovad kliendile positiivse kogemuse

Koolituse tulemusena:

  • tänu professionaalsetele kutseoskustele on klienditeenindajad kompetentsemad ning tulevad paremini toime pingelistes töösituatsioonides keeruliste klientidega
  • suureneb osalejate oskus ennast kehtestada ja lahendada tööl esile tulevaid konflikte
  • tänu professionaalsele klienditeenindusele klientide rahulolu suureneb

Teemad

Sisekoolitusel käsitleme järgmisi teemasid:

  • kes on raske klient ja kuidas temaga suhelda? Suhtlemisoskuste arendamine
  • manipuleerimine ja enesekehtestamine
  • konfliktsituatsioonid teenindamisel
  • kuidas käituda kui vastas on ärritunud klient
  • kuidas suhelda, kui telefonis kõneleb ärritunud klient
  • organisatsiooni ja kliendi rahulolu
  • klienditeenindaja vaimne tervis

Koolitajad

Pildid / - 2014 Brit Peterson v

Brit Peterson

Addenda OÜ

Pildid / - 2014 Virve Roosimägi v

Virve Roosimägi

Addenda OÜ

 

 


Meetodid

Koolitus on interaktiivne. Teooriat rikastavad praktilised näited, rühmatööd, testid ning mitmed situatsioonid mängitakse koolituse raames läbi. Kõik osavõtjad saavad kaasa õppematerjalid, mille abil vajadusel hiljem koolitusel õpitut meenutada.


Lisainfo

Koolituskava kohendatakse vastavalt tellija vajadustele ja soovidele. Koolituse aeg, maht, toimumiskoht ja grupisuurus lepitakse kokku koolituse tellijaga sõltuvalt täpsest lähteülesandest.

Lisainfot jagab meelsasti

Pildid / - 2014 Brit Peterson v

Brit Peterson

Addenda OÜ

+372 5561 2648 |
+ 372 670 66 06
brit.peterson@addenda.ee

 

 


Registreeri koolitusele
Jaga

Vandeadvokaat Siret Siilbek - Omanikujärelevalve tasunõue ehitustähtaja pikenemise korral

Riigikohus analüüsis hiljuti, kas omanikujärelevalve teostajal saab olla kehtivat tasunõuet, kui ehitustähtaeg ületab esialgu planeeritut ning omanikujärelevalve on seotud objektiga ette nähtust kauem. Riigikohus leidis otsuses nr 2-16-7999, et omanikujärelevalve teostaja, kellega on kokku lepitud järelevalve teostamine konkreetsete ehitusetappide üle, ei saa nõuda isegi ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.