Sisukord

Elina Padjus

Tallinna Hambapolikliinik SA klienditeenindaja, koolitus "Raske klient. Konfliktsituatsioonid teenindamisel"  jaanuar 2014.

Koolitaja suutis mind panna mõtlema ja ennast kõrvalt nägema: kõik ei ole nii, nagu esmalt tundub. Jäin väga rahule – palju mõtteid ja mõtisklusi on, mida analüüsida endas!

Elina Padjus, Tallinna Hambapolikliinik SA klienditeenindaja

Õppimise uus paradigma

Õppimise uus paradigma: miks teadmiste edasiandmine enam ei tööta Aastaid peeti õppimist teadmiste omandamiseks. Mida rohkem infot inimene talletas, seda targem ta justkui oli. Kuid tänapäeva neuroteadus ja süsteemne mõtlemine on selle arusaama ümber pööranud. Tänapäeva õppimine ei seisne enam teadmiste kogumises, vaid tajumuutuses. See ei ole intellektuaalne protsess ...

Loe rohkem Virve Roosimägi

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.