Sisukord

Elina Padjus

Tallinna Hambapolikliinik SA klienditeenindaja, koolitus "Raske klient. Konfliktsituatsioonid teenindamisel"  jaanuar 2014.

Koolitaja suutis mind panna mõtlema ja ennast kõrvalt nägema: kõik ei ole nii, nagu esmalt tundub. Jäin väga rahule – palju mõtteid ja mõtisklusi on, mida analüüsida endas!

Elina Padjus, Tallinna Hambapolikliinik SA klienditeenindaja
juuni 2014

Vandeadvokaat Siret Siilbek - Tellija juhiste ja lepingu mahu seosest

Riigikohus andis eelmise aasta lõpus avaldatud lahendis juhiseid sellest, kuidas määratleda, kas konkreetne töö on lepingu mahuga hõlmatud või on tegemist lisatööga, mida tellija tasustab täiendavalt. Konkreetses asjas selgus pärast lepingu sõlmimist, et tulenevalt Muinsuskaitseameti nõuetest tuleb teha täiendavaid töid, mida esialgses hinnapakkumises ei ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.
Testi enda teadmisi! www.trainingweb.eu