Sisukord

Elina Padjus

Tallinna Hambapolikliinik SA klienditeenindaja, koolitus "Raske klient. Konfliktsituatsioonid teenindamisel"  jaanuar 2014.

Koolitaja suutis mind panna mõtlema ja ennast kõrvalt nägema: kõik ei ole nii, nagu esmalt tundub. Jäin väga rahule – palju mõtteid ja mõtisklusi on, mida analüüsida endas!

Elina Padjus, Tallinna Hambapolikliinik SA klienditeenindaja

Vandeadvokaat Siret Siilbek - Töös esinevatest puudustest teavitamine

Juhul, kui tellija avastab töös puuduseid, tuleb tal nendest töövõtjat teavitada. Seekordses uudisnupus tuleb juttu sellest, millal tellija seda tegema peab ning mis saab siis, kuid tellija on teavituse teinud hilinenult. Oma majandus- ja kutsetegevuses tegutsev tellija peab valminud töö viivitamatult üle vaatama või üle vaadata laskma. Juhul, kui avastatakse mittevastavused, tuleb ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.