Sisukord

TASUTA veebiseminar - Teeninduse kvaliteedi tõstmine läbi teenindusstandardite rakendamise organisatsioonis

Jaga

Pildid / - tasuta-vs-teenindusstandardid


Eeltutvustus

Teenindusstandard on teenindusprotsessi juhtimise mudel, mis tagab organisatsioonisisese koostöö ja teeninduskvaliteedi vastavalt eesmärkidele. Eesmärk on saavutada kõrge kliendirahulolu. Toimiv teenindusstandard aitab ettevõttel suurendada kasumit ja muutuda konkurentsivõimelisemaks.

Teenindusstandard vastab küsimusele, miks ma neid asju just nii teen ning millist tulemust ma ettenähtud protsessidega saavutada soovin. Teenindusstandardi detailsus sõltub paljudest elementidest sh teenuse liigist, mahust, töötajate kvalifikatsioonist ning püstitatud eesmärkidest. Eesmärk on läbi omanäolise ja suurepärase teeninduse luua kliendi jaoks väärtuspakkumine.

Veebiseminaril osaledes saate ülevaate uuematest trendidest maailmas, et kuidas ehitatakse üles iga organisatsioonile sobiv teenindusmudel. Räägime ka viimastest uuringutest, mis kinnitavad standardite vajalikkust eelkõige olukorras, kus tööjõudu napib.


Sihtrühm

Ettevõtte juhid, teenindusjuhid, teeninduse eest vastutavad isikud, teenindustöötajate värbajad ja töötajad, kes tegelevad teenindustöötajate väljaõppega.


Teemad

  • Kuidas tuvastada vajadus standardi loomise järele?
  • Kuidas kaardistada kliendi puutepunkte?
  • Millist teenindusstandardi mudelit kasutada oma organisatsioonis?
  • Millised on erinevad viisid standardite loomiseks?
  • Kuidas kogu meeskond selle loomisel tööle rakendada?
  • Millised on õppetunnid juurutamise faasist?
  • Teenindusstandardi elutsükkel ehk kuidas standardit elus hoida.

Aeg ja maht

12. oktoober 2016, kell 14.00 - 15.00.


Toimumiskoht

Seminar toimub internetis Addenda OÜ veebiseminari keskkonnas.

Enne veebiseminari saadetakse teile vastav unikaalne sisenemise link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.

Koolitust on võimalik jälgida oma töökohal, kodus või mujal Teile sobivas kohas.
Koolituse jälgimiseks on tarvis arvutit, internetiühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe


Koolitajad

Pildid / - 2014 Virve Roosimägi v

Virve Roosimägi  on  Addenda OÜ tegevjuht ja koolitaja, MA juhtimises on ta saanud Tallinna Tehnikaülikoolist. Lisaks on ta täiendanud ennast NLP, couchingu ja muudel psühholoogilsitel teemadel. Professionaalset klienditeenindust peab Virve ettevõttes üheks olulisemaks võtmeks efektiivsuse suurendamisel. Virve omab suurt rahvusvahelist kogemust erinevatest klienditeeninduse konseptsioonidest. Klienditeenindusei teemal on Virve koolitanud 12 aastat.


Maksumus

TASUTA!


Lisainfo

Registreerida saate end meie veebilehel vajutades nuppu Registreeri koolitusele.
Enne veebiseminari saadetakse teile vastav unikaalne sisenemise link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.

Pildid / - 2014 Helen Tammesalu v

Helen Tammesalu
+372 58 043 270 | + 372 670 66 06
helen.tammesalu@addenda.ee


Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Põhipuhkuse kestvuse erinevus era- ja avalikus sektoris

Ilmselt on kõigile teada Eesti regulatsioon, mille kohaselt on töölepingu alusel töötavate töötajate põhipuhkuse minimaalseks kestvuseks 28 kalendripäeva ning avaliku teenistuse seaduse alusel avalikus teenistuses oleval ametnikul 35 kalendripäeva. Viimasel ajal on tõusetunud küsimus sellise erinevuse põhjendatusest. Tõenäoliselt tuleb era- ja avaliku sektori ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.