Veebiseminar - Teenindaja motiveerimine ja juhtimine
Eeltutvustus
Omapärase ja meeldejääva teeninduse pakkumiseks peab teenindajaid juhtima nii, et meeleolu on kõrgel ja kliendid tunnevad ennast mugavalt. Eriti tõuseb klienditeeninduse kvaliteedi hoidmise küsimus esile kiirematel perioodidel, kus värvatakse värvatakse lisaks erinevate motivatsiooni- ja teenindustasemega hooajatöötajaid.
Eesmärk
Anda juhiseid, milliseid juhtimisviise ja tehnikaid rakendada teeninduse juhtimisel ning kuidas motiveerida teenindajat ettevõtte kliente teenindama vastavalt ettevõtte eesmärkidele. Arutleda selle üle, et millised standardid või juhised on kasulikud kõrge teeninduskultuuri saavutamisel ja hoidmisel.
Sihtrühm
Teenindusjuhid, klienditeenindajad, klienditeeninduse eest vastutavad töötajad.
Teemad
- millised on maailma praktikad heal tasemel teeninduseks
- kas ja miks luua teenindusstandardeid, kuidas juhised tööle panna ettevõtte hüvanguks
- millised on hea klienditeenindus võttes arvesse ettevõtte spetsiifikat
- kuidas korraldada teenindajate väljaõpe
- kuidas juhtida teenindajaid ettevõtte eesmärgist lähtuvalt
- millised motivaatorid loovad hea ja terve teeninduskeskkonna
Aeg ja maht
17. aprill 2014, kell 10.00 - 12.00
Toimumiskoht
Veebikeskond
Koolitajad
Virve Roosimägi on veendunud, et juhtidel on aeg pöörata tähelepanu kliendikeskse teeninduse võtmeteguritesse, et kanda ettevõtte väärtusi ja tõsta efektiivsust. Peamised teeninduse nipid on särasilmne Virve ammutanud paljudest välisriikidest. Viimase kümne aasta jooksul on ta jaganud oma teadmisi erinevates ettevõtetes, keskendudes konkreetsetele kitsaskohtadele, mis on ilmnenud eelanalüüside põhjal.
Maksumus
Veebiseminari maksumus on 29 eurot + km.
Tasumine
Koolitusele registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve.
Loobumine
Koolitusest loobumisel teatada kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainfo
Rahel Lindpärg
koolituskonsultant
+372 556 95 775 | + 372 664 64 20
rahel.lindparg@addenda.ee
Raamatupidamine | Juriidika | Teenindus