Sisukord

24/7 koolitus - Dünaamilise hankesüsteemi arengud ja spetsiifika (0,8 ak.h)

Jaga

 

Pildid / - 2020_05_27_JUHT


Eeltutvustus

Teretulemast Addenda e-akadeemiasse!

Peale koolitusele registreerimist saadame Teile kinnituskirja, millest leiate ligipääsu Addenda e-akadeemiasse. E-akadeemias saate koolitust vaadata ühe kuu jooksul nii palju kordi kui soovite ning alla laadida õppematerjalid. E-akadeemias on koolitused personaalseks kasutamiseks ja ei ole jagatavad kolmandatele isikutele.

Palume Teil Addenda e-akadeemiasse sisenemisel kasutada Google Chrome, Safari või Firefox internetibrauserit (Brave, Linuxi, Internet Exploreri ja Microsoft Edge brausereid keskkond ei toeta).

Koolituse läbimisel väljastame tõendi. Tõendi väljastamise eelduseks on koolituse läbimine täies mahus ning koolitusarve tasumine. Erandkorras võib osaleja saada koolituse läbimist tõendava dokumendi, kui on läbinud õppekavast vähemalt 90%.


Eesmärk

Vandeadvokaat Kadri Matteus ja Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskuse (TEHIK) õigustalituse juht Merily Rool arutlevad dünaamilise hankesüsteemi (DHS) olemuse, eeliste ja probleemide üle. Teoorias on DHS hankijate (ja ka pakkujate) jaoks geniaalne vahend erinevate kulutarvikute ja väikevahendite jooksvaks ostmiseks olukorras, kus hankija kulutused eelarve aastal ületavad piirmäärasid ning samas puudub ka soov piirata pakkujate ringi, kellelt nimetatud tarvikuid osta. Kadri Matteus ja Merily Rool avavad ettekandes DHSi teoreetilise käsitluse ning jagavad praktilist kogemust hankelepingute sõlmimiseks. Millised on DHSi eelised ja mis probleemi see hankija jaoks lahendab? Kas DHS on apetiitne ka pakkujatele ja kas DHSi kasutamisel on praktikas ilmnenud ka kitsaskohti.


Sihtrühm

Riigi- ja KOV vastutavad juhid, hankespetsialistid, juristid ning teised hankeid läbiviivate ettevõtete esindajad.

  • avalik- õiguslike insitutsioonide spetsialistid, kes puutuvad kokku riigihangete korraldamisega
  • aktiivsed pakkujad, nii tippjuhid kui ka spetsialistid
  • juristid, kes tegelevad hankealase nõustamise ja hankevaidluste lahendamisega
  • audiitorid, kes auditeerivad riigihangete valdkonnas
  • EL projektide koordinaatorid, kellel on vajadus hanke korras osta kaupu ja teenuseid
  • ja paljud teised huvilised

Teemad

Dünaamilise hankesüsteemi arengud ja spetsiifika

Pildid / - Kadri Matteus 2023

Kadri Matteus

Pildid / - merly Rool

Merily Rool

Kadri Matteus, advokaadibüroo Matteus partner ja vandeadvokaat ning Merily Rool, Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskuse õigustalituse juht

Kadri Matteus ja Merily Rool vaatlevad üheskoos, mis on dünaamiline hankesüsteem (DHS) ning miks ja millal üldse valida raamalepingu asemel DHS. Teoorias on DHS hankijate (ja ka pakkujate) jaoks geniaalne vahend erinevate kulutarvikute ja väikevahendite jooksvaks ostmiseks olukorras, kus hankija kulutused eelarve aastal ületavad piirmäärasid ning samas puudub ka soov piirata pakkujate ringi, kellelt nimetatud tarvikuid osta. Veel 2019. aastal oli registris avaldatud üksnes 2 DHSi, kuid 2023. aastal  avaldati 62 uut DHSi, millele lisanduvad varasemad, kuid veel avatud DHSid.  Võib eeldada, et see number kasvab aastast-aastasse. Kadri Matteus ja Merily Rool avavad ettekandes DHSi teoreetilise käsitluse, mida ilmestavad näited praktikast meilt ja mujalt Euroopast.  Millised on DHSi eelised ja arengud ning mis probleemi DHS hankija jaoks lahendada võiks? Kas DHS on apetiitne ka pakkujatele ja kas DHSi kasutamisel on praktikas ilmnenud ka kitsaskohti.

Kadri Matteus on üks Eesti tuntumaid hankeadvokaate, Riigihangete blogi asutaja ja Advokaadibüroo Matteus partner. Kadri Matteuse põhitegevusvaldkonnad on riigihanked, haldusõigus ja kohtuvaidlused. Ta nõustab ja esindab nii hankijaid kui pakkujaid erinevates riigihanke küsimustes. Peale hangete tegeleb Kadri muude avalik-õiguslike vaidlustega, kuid just riigihanked on tema peamine spetsialiseerumise valdkond.
 
Merily Rool, jurist Advokaadibüroos Matteus ja õigustiimi juht Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskuses (TEHIK). Merily Rooli põhitegevusvaldkonnad on riigihanked ning peamiseks uurimisvaldkonnaks riigihanke vahendid, millele on seni keskendunud ka tema teadustööd ja esinemised. Tal on laialdane kompetents erinevates riigihanke alastes küsimusest, kuivõrd tal on pikaaegne kogemus hankijana IT-valdkonna hangetes. 

Aeg ja maht

Addenda e-akadeemias 24/7.
(0,8 akadeemilist tundi)

24/7 tähendab, et Teil on võimalus vaadata koolitust täpselt siis, kui Teile sobib! Koolitus on järelvaadatav 30 päeva jooksul alates tellimise hetkest. Koolitus on personaalseks kasutamiseks ning pole jagatav kolmandatele isikutele. Kolmandatele isikutele on Addenda e-akadeemias koolituse vaatamine tasuline.


Meetodid

Loeng, praktilised näited ja soovitused.


Maksumus

75 € + km (91,50 €).


Maksumus sisaldab

Praktilisi teadmisi, elektroonilisi õppematerjale, elektroonilist tõendit.


Tasumine

Koolitusele registreerimise järgselt saate automaatse kinnituse Addenda e-akadeemiasse sisenemise infoga. Koolitusarve saadame 24 tunni jooksul.


Lisainfo

Juurdepääsu saamiseks registreerige end meie veebilehel, klõpsates nuppu REGISTREERI KOOLITUSELE

Pildid / - 2018 Evi Freienthal-Liivak

Evi Freienthal-Liivak
+372 520 6347
addenda@addenda.ee

 

Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait: E-arvete esitamise kohustust plaanitakse laiendada

Vabariigi Valitsuse algatusel on Riigikogu menetluses raamatupidamise seaduse muutmise seaduse eelnõu (428 SE), millega soovitakse laiendada e-arvete esitamise kohustust.  Planeeritava muudatuse kohaselt saaksid edaspidi kõik ostjad nõuda müüjalt e-arve esitamist. Kusjuures olukorras, kus ostja on ennast äriregistris märkinud e-arvete kasutajaks, tähendab see eelnõu seletuskirja kohaselt ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.