Riigihanke raamlepingute kasutusvõimalused ja näiteid praktikast
Eeltutvustus
Kehtiv õigusruum võimaldab hankijatel sõlmida raamlepinguid ja selle läbi vahendeid säästa, kuna raamlepingu siseselt ei ole hankijal tarvis hankemenetlusi korrata.
Kui suurtel hankijatel on olemas esmased teadmised ja kogemused raamlepingute sõlmimiseks korraldatavate hangete läbiviimisel, siis teistel hankijatel sellist kogemust paraku napib.
Kui soovite oma asutuse hankekorraldust paindlikumaks muuta ja vähem tülikaid hankeid korraldada, siis on see koolitus just Teile.
Koolituse eesmärk on tutvustada Eestis senini vähe kasutust leidnud raamlepingute temaatikat. Käsitletakse erinevaid raamlepingu liike, nende kasutusvõimalusi, raamlepingu sõlmimise eesmärgil läbi viidava hankemenetluse erisusi ja minikonkursi läbiviimise korda. Raamlepingute oskuslikul kasutamisel saab hankija oluliselt vähendada oma asutuse hankekoormust.
Sihtrühm
Riigi- ja kohalike omavalitsuse riigihankespetsialistid, juristid, raamlepingute koostamise ja sõlmimisega tegelevad ametnikud.
Teemad
- Hankelepingu ja raamlepingu mõiste
- Raamlepingu eelised ja miinused ning raamleping kui suletud süsteem.
- Raamlepingu eeldatava maksumuse arvutamine ja raamlepingu lubatud pikkus.
- Raamlepingute tüübid:
- ühe ettevõtjaga sõlmitud raamleping: detailne ja lahtiste tingimustega.
- mitme ettevõtjaga sõlmitud raamleping: detailne ja lahtiste tingimustega.
- Näited erinevate raamlepingu liikide kasutamisest Eestis ja välisriikides.
- Hankemenetluse läbiviimise erisused raamlepingu sõlmimisel
- Hindamiskriteeriumide kehtestamine ja näited
- Millal on mõistlik valida üks, millal mitu lepingupartnerit?
- Hankelepingute sõlmimine raamlepingute alusel – minikonkursside korraldamisele esitatavad nõuded
- Näited erinevatest võimalustest minikonkursside korraldamisel
Aeg ja maht
25. märts 2014, kell 10.00-15.30.
(6 akadeemilist tundi)
Toimumiskoht
Hotell Euroopa (Paadi 5, Tallinn).
NB! Parkimine Ahtri 3 Europarklas, päev 2€.
Koolitajad
Jarlo Dorbek, Outsourcing Partner OÜ juhatuse liige. Jarlo Dorbek omab üle 10 aasta riigihangete läbiviimise kogemust, ta tegeleb riigihangete alase nõustamise, riigihangete koolituste ja hankemenetluste läbiviimise, erasektorile üksik- ja ühisostude läbiviimise ja erasektori ostukorralduses nõustamisega. Kuni 2011 aastani oli Jarlo Justiitsministeeriumi riigihangete spetsialist, kust ta tegeles hankepoliitika koordineerimise, Justiitsministeeriumi ja valitsemisala tsentraalsete riigihangete läbiviimise ja hankelepingute koostamise, lepingu läbirääkimiste ja lepinguvaidlustega. Ta on välja töötanud ka riigihangete alaseid õigusakte ja juhendeid.
Meetodid
Loeng ja arutelu.
Maksumus
Registreerudes kuni 11. märtsini on soodushind 169 € + 20% km osaleja kohta, hilisematele registreerujatele kehtib tavahind 189 € + 20% km.
Hinnasoodustus -10% kehtib kahele ja enamale osalejale ühest organisatsioonist.
Maksumus sisaldab
Praktilisi teadmisi, koolitusmaterjale, kohvipause ja lõunasööki.
Tasumine
Koolitusele registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve.
Loobumine
Koolitusest loobumisel palume teatada kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainfo
Elena Kirt
koolituskonsultant
+ 372 520 6347 | + 372 664 64 20
elena.kirt@addenda.ee
Riigihanked | Juhtimine, personaliarendus | Ehitusjuhtimine