Sisukord

Telefonimüügikoolitus - kontaktist tulemuseni

Jaga

Eeltutvustus

Hea telefonimüük saab alguse eelkõige õigest mõtlemisest, hoiakutest ning motivatsioonist. Järgmise sammuna on oluline teada erinevaid nippe ning tehnikaid, et saavutada soovitud edu.

Antud koolitus on sümbioos telefonimüüki puudutavast teooriast ning toimivast praktikast.


Eesmärk

Koolituse eesmärgiks on tutvustada erinevaid telefonimüügi tööriistu, et anda osalejatele teadmised, oskused ning valmisolek telefonimüügi tööks.

Koolituse tulemusena osaleja:
omab ülevaadet oma arenguvajadustest, tunneb iseenda potentsiaali ning võimalusi telefonimüügis;
teab, kuidas töötada eesmärgipäraselt ning teha süsteemselt tööd;
teab, kuidas kasutada erinevaid tehnikaid ning nippe;
teab, kuidas lähened erinevatele klienditüüpidele;
teab erinevaid telefoni teel mõjutamise mooduseid, edu faktoreid;
teab sagedamini esinevaid vigu ning teab, kuidas neid vältida;
teab, kuidas olla edukas, hoida end tasakaalus ja nautida oma tööd.


Sihtrühm

Koolitusele on oodatud kõik, kes soovivad õppida edukaks telefonimüüjaks.


Teemad

1. koolituspäev 01. veebruar 2012

09.30 Registreerumine ning hommikukohv
10.00 - 10.45
Sissejuhatus. Programmi kava, teemade ja õppemeetodite kirjeldus. Osalejate enesetutvustus. Ootuste selgitamine.

10.45 - 11.30
Sissejuhatus telefonimüügi valdkonda: Ülevaade telefonimüügi töö iseloomust. Levinumad mõisted.Telefonimüügi protsess ja selle erinevad etapid.
11.30 - 11.45 Virgutuspaus
11.45 - 12.30
Telefonimüügi erinevus teistest müügiliikidest ning telefonimüügi olulisemad eripärad. Telefonimüügitöö eelised teiste tööde ees.

12.30 - 13.15
Motivatsioon: Miks ma tahan seda tööd teha? Kuidas leida ning hoida motivatsiooni telefonimüügitööks?

13.15 - 14.00 Lõuna
14.00 - 15.30
Valmisolek rutiiniks ning äraütlemisteks. Telefonimüügiks vajalik hoiak ning tõekspidamised. Kuidas üle saada psühholoogilistest tõketest? Tagasiside koolituspäeval käsitletud teemadele ja probleemidele. Küsimused – vastused.

15.30 Koolituspäeva lõpp

2. koolituspäev 02. veebruar 2012

09.30 Kogunemine ning hommikukohv
10.00 - 11.30
Arenguvajadus: telefonimüügiks vajalikud oskused, teadmised, isiksuseomadused. Milline on minu potentsiaal ning võimalused edukaks telefonimüügitööks? Arenguvajaduste kaardistamine, tegevuskava oskuste parandamiseks.

11.30 - 11.45 Virgutuspaus
11.45 - 13.15
Eesmärgistatud tegevus: Isiklike eesmärkide seadmine. Arengueesmärkide püstitamine.

13.15 - 14.00 Lõuna
14.00 - 15.30
Tööga seotud eesmärkide seadmine. Müügieesmärkide püstitamine ning plaani täitmine – koostöö müügijuhiga. Tagasiside koolituspäeval käsitletud teemadele ja probleemidele. Küsimused – vastused.

15.30 Koolituspäeva lõpp

3. koolituspäev 06. veebruar 2012

09.30 Kogunemine ning hommikukohv
10.00 - 11.30
Telefonimüügi baasoskused: Telefonimüügi protsessi etapid ehk mida on vaja teha enne helistamist? Kliendid – erinevad klienditüübid. Klienditeabe kogumine.
11.30 - 11.45 Virgutuspaus
11.45 - 13.15
„Külm kõne versus „vana klient“. Toote tundmine. Win – Win mõtteviis. Riskid, nende hindamine ja ennetamine.
13.15 - 14.00 Lõuna
14.00 - 15.30
Ajajuhtimise tööriistad telefonimüügitöö kontekstis. Tagasiside koolituspäeval käsitletud teemadele ja probleemidele. Küsimused – vastused.

15.30 Koolituspäeva lõpp

4. koolituspäev 13. veebruar 2012

09.30 Kogunemine ning hommikukohv
10.00 - 11.30
Müügikõne: Reeglid telefonivestluses – efektiivne kõne. Eduka kontakti eeldused. Aktiivne kuulamine ja küsimuste esitamise olulisus (kliendi vajaduste ning ootuste selgitamine).

11.30 - 11.45 Virgutuspaus
11.45 - 13.15
Vastuargumendid ja nende kõrvaldamine. Hääle ja tempo osatähtsus telefonisuhtlemisel. Argumenteerimine.

13.15 - 14.00 Lõuna
14.00 - 15.30
Mõjutamisvõtted. Edukas „EI“ga toimetulek. Closing – kui oluliseim osa müügikõnest. Müügikõnede suurimad ja sagedasemad vead. Tagasiside koolituspäeval käsitletud teemadele ja probleemidele. Kokkuvõte kogu senini läbitud programmist – olulisemad teemad, probleemid. Küsimused – vastused. Juhend praktika tarbeks.

15.30 Koolituspäeva lõpp

Koolituspäevadele järgneb praktika telemarketingiga tegelevas ettevõttes. Osalejal on võimalus praktika koht leida iseseisvalt (nt juba sellel alal töötavad osalejada võivad soovi korral praktika teostada enda töökohas) või valida koolituse korraldaja väljapakutust.


Aeg ja maht

01.-02.,06. ja 13. veebruar 2012 kell 10.00 - 15.30.


Toimumiskoht

Tammsaare Ärikeskus, Tammsaare tee 47, Tallinn.


Koolitajad

Pildid / - email_virve

Virve Roosimägi, Addenda OÜ tegevjuht ning koolitaja

Pildid / - Kaido_Irval

Kaido Irval, IRVAL & CO OÜ tegevjuht, telefonimüügi ja Mind-Map tehnika koolitaja


Meetodid

Loeng, näitlikustamine, grupiarutelud, testid, eneseanalüüs, rühmatööd, ideede genereerimine, individuaalsed ülesanded, tegevuskavade koostamine, NLP harjutused, situatsiooni analüüs/lahendamine (situatsiooni- ning rollimängud), simulatsioon.


Maksumus

Koolituse maksumus on 690 EUR + km 20% ühe osaleja kohta.

Võimalus soodustuseks kui ühest ettevõttest registreerub rohkem kui 1 osaleja!


Maksumus sisaldab

Koolitust, koolitusmaterjale, praktikat.


Tasumine

Koolitusele registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse koos koolitusarvega, mille tasumist ootame OÜ Addenda arvele 333037710001 Sampo pangas.


Loobumine

Koolitusest loobumisest teatada kirjalikult vähemalt 2 päeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.


Lisainfo

Addenda OÜ
tel +372 664 64 20;
Tammsaare tee 47, 11316 Tallinn
addenda@addenda.ee


Jaga

01.09.2024 jõustus vilepuhujate kaitse seadus

01.09.2024 jõustus tööalasest Euroopa Liidu õiguse rikkumisest teavitaja kaitse seadus. Sellega luuakse tööalase tegevusega teatavaks saadud rikkumisest teavitaja (nn vilepuhuja) kaitse tingimused. Nendest tuleneb suurematele tööandjatele mitmeid uusi kohustusi.   Vilepuhujate kaitse seadus kehtib vaid olukordadele, kus eksisteerib tööalane kontekst. Kuid seda laiendatud ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.