Enesekehtestamine - kuidas saavutada suurepärast koostööd?
Eeltutvustus
Koolituse tulemusena suureneb osalejate enesekindlus suhtlemises ja konfliktsetes situatsioonides end selgemini ning julgemalt väljendada.
Tagasiside 24.01.2012 toimunud samanimeliselt koolituselt oli 5-pallisel skaalal väga kõrge.
Koolitusel osalejaist andis tagasisidet 8 inimest.
Koolituspäev oli terviklik 4,75.
Koolituspäev oli hästi korraldatud 4,50.
Valitud lektor oli professionaalne 5,00.
Koolituse sisu vastas teemale 4,63.
Eesmärk
Koolituse eesmärgiks on selgitada inimkäitumise tagamaid ning anda praktilisi näpunäiteid, kuidas läbi oskusliku enesekehtestamise keerukates või ebamugavates suhtlemissituatsioonides ennast säästes toime tulla.
Sihtrühm
Erinavate astmete juhid, osakonnajuhatajad, klienditeenindajad - kõik, kes tunnevad, et vajavad suuremat julgust enesekehtestamisel ning paremaid suhtlemisoskuseid koostöö edendamisel.
Teemad
9.30-10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00-11.30
- Millised on inimestevahelised võimumängud ja sellest tulenevad konfliktid?
- Manipulatsioon inimsuhetes – kuidas seda ära tunda?
- Milline on iseenda roll konfliktses situatsioonis?
- Millised on tajupositsioonid ja erinevad suhtlemistasandid?
- Psühholoogilise kaitse meetodid – kuidas tulla toime verbaalse agressiooniga?
- Kuidas tulla toime iseenda ja teiste tugevate tunnetega?
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15
- Milline on enesekehtestamise olemus?
- Millised on enesekehtestamist nõudvad
- situatsioonid igapäevaelus?
- Millised on enesekehtestamise verbaalsed ja mitteverbaalsed komponendid?
- Enesekehtestamise erinevad liigid: alistuv, agressiivne, kehtestav käitumine
13.15-14.00 Lõuna
14.00 - 16.15
- Milline on enesekehtestamise protsess (kaudne sõnum, sina-sõnum, mina-sõnum)?
- Millised on isiksuse arukuse tasandid ja nende seos enesekehtestamisega?
- Erinevad hoiakud, uskumused ja eelarvamused – kuidas jõuda koostööni?
- Millised on enesejuhtimise võtted pingelistes situatsioonides?
Aeg ja maht
25. märts 2013 kell 10.00 - 16.15
(7 akadeemilist tundi)
Toimumiskoht
Hotell L´Ermitage (Toompuiestee 19, Tallinn)
Koolitajad
Kristel Rannamees on lõpetanud Mainori Kõrgkooli finantsjuhtimise eriala (2000) ning täiendanud end neli aastat äripsühholoogia valdkonnas. Ta on omandanud NLP Practicioneri diplomi.
Kevadel 2010 lõpetas ta Sach International Ülikoolis transpersonaalse psühholoogia 3-aastase väljaõppe hüpnoteraapia erialal.
Kristel on tegutsenud koolitajana 6 aastat ning peamisteks teemadeks on arenguvestlused, enesekehtestamine, toimetulek manipulatsiooniga, stressijuhtimine, meeskonnatöö, konfliktilahendus, klienditeenindus.
Enne koolitajaks saamist on ta tööalaseid kogemusi omandanud nii juhiabi, personalijuhi kui ka klienditeeninduskvaliteedi juhina.
Meetodid
Interaktiivsed loengud vaheldumisi rühmaaruteludega ja praktiliste töödega.
Maksumus
Registreerides kuni 11. märtsini on soodushind 152 EUR + 20% km osaleja kohta, hilisematele registreerujatele on tavahind 172 EUR + 20% km osaleja kohta.
Hinnasoodustus -10% kehtib kahele ja enamale osalejale ühest organisatsioonist.
Maksumus sisaldab
Koolituspäeva, koolitusmaterjale, lõunasööki, kohvipausi.
Tasumine
Koolitusele registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse koos koolitusarvega, mille tasumist ootame OÜ Addenda arvele 333037710001 Danske Bank A/S Eesti filiaal.
Loobumine
Koolituse loobumisel palun teatada kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainfo
Diana Nõmmik, koolitusjuht
Addenda Koolitus ja Konsultatsioonid
tel + 372 664 64 20; +372 58 09 14 04
diana.nommik@addenda.ee