Sisukord

Internetiturunduse koolitus Saaremaal

Jaga

Eeltutvustus

Kuna internetiturundus ja sotsiaalmeedia on täna muutumas üheks oluliseimaks turundustegevuseks, siis iga ettevõtte ja organisatsioon, kes soovib interenetis vähegi edukas olla, peab teadma oma võimalusi.


Eesmärk

Koolituse peamiseks eesmärgiks on anda ülevaade sellest, kuidas palju-räägitud internetiturundus oma ettevõtte jaoks koheselt tööle panna.


Sihtrühm

Koolitusele on oodatud kõik, kes tunnevad ja teavad, et internetiturunduse valdkond on oluline tagamaks edu - ettevõtete juhid, arendusjuhid, turundus- ning müügijuhid ning -spetsialistid.


Teemad

1. koolituspäev: Internetiturunduse ABC „Kuidas internetiturundus oma ettevõtte kasuks tööle panna?“
Koolituspäeva eesmärk:
Tegemist on internetiturundust kokkuvõtva koolituspäevaga, mis annab ülevaate sellest, kuidas on võimalik internetiturundus oma ettevõtte jaoks tööle panna. Mida oma kodulehel koheselt muuta ja täiendada saab, erinevaid võimalused kuidas oma koduleht tööle panna ning läbi selle omale kliente võita.
Kuna teemade käsitlus on nii teoreetiline kui ka praktiline, jõuavad osalejad päeva lõpuks mitmete konkreetsete ideedeni, kuidas oma kodulehte juba homme paremaks muuta. Vaadeldakse ning analüüsitakse erinevaid häid ja halbu näiteid.
Lisaks kodulehele, mis on kui majal vudament, vaadeldakse koolitusel kõige olulisemaid internetiturunduse võimalusi täna, mida ettevõtted saaksid kasutada oma turundamisel Eestis ja välisriikides.


1. koolituspäeva teemad:
Internetiturunduse ABC;
Miilline on tänapäeva turunduskanaleid toetav koduleht?

Mis võimalusi on internetis oma kodulehe nähtavuse parandamiseks?
Kuidas panna oma kodulehe külastajad tegutsema vastavalt eesmärkidele?
Kodulehe eesmärgi püstitamine ja sithgrupp;
Müügipsühholoogia ja müügikiri kodulehel;
Sõnumi selgus internetis;
Kodulehe külastajate määratlus;
Kodulehe külastajad „müügitunnelis“;
Käitumisharjumused internetis;
Usalduse loomine internetis;

„Conversion Rate“ ja selle parandamine;
„Call to Action“ – kuidas panna inimesi tegutsema;
Praktilised näpunäited oma veebikeskonna parandamiseks;
Google Analytics – kodulehe efektiivsuse analüüsimine: kus Sinu koduleht ei tööta?

Koolituspäeval saab vastused küsimustele:
- Kuidas panna oma ettevõtte kodulehekülg raha teenima?
- Kuidas panna tööle oma äri edumudel ka internetis?
- Kuidas mõjutab internetiäri kasumlikkust õigesti valitud sihtgrupp?
- Kuidas kuluefektiivsete muudatustega tänastes majandustingimustes konkurente edastada?
- Mis faktorid mängivad veebis rolli ehk mida tuleb 100% teha, et veebis õnnestuda?
- Ning jõuad teadmisele, et koduleht võiks olla midagi palju enamat kui lihtsalt koduleht – ehk kasumlik osa Sinu ärist.

2. koolituspäev: „Kuidas Google'is konkurente edestada?“
Tänapäeval ei piisa pelgalt ilusast kodulehest – iga ettevõte peab suutma oma kodulehele piisavalt hulgal sihtgrupi kliente suunata – muidu pole ilusal kodulehel mõtet.
Üheks kõige olulisemaks meetodiks täna on kodulehe optimeerimine otsingumootorile (SEO - Search Engine Optimization) ehk ennast Google või NETI esilehele toomine.
Teiseks väga oluliseks konkurentsieeliseks on interentis klikipõhiste reklaamide (PPC – Pay Per Click) asjatundlik kasutamine – Google Adwords.
Teemade käsitlus on nii toereetiline kui ka praktiline. Lisaks vaadatakse erinevaid näiteid. Analüüsitakse erinevaid kodulehti ning nende positsioone internetis. Koolituse lõppedes oskab osaleja juba ise samme astuda oma kodulehe nähtavuse parendamise suunas.


Koolituspäeva teemad:
Kodulehe optimeerimine otsingumootorile (SEO);
Kodulehe optimeerimne otsingumootorile;
Ettevõtte leitavuse parandamine internetis;
Mida saan ise kohe teha, et oma kodulehe positsiooni parandada;
Ära peta otsingumootoreid;

Kodulehekülje sisu tähtsus otsingumootoritele;
Reklaam internetis (PPC);
Märksõna analüüs;
Kampaania strateegia väljatöötamine;
Kampaania edukuse mõõtmine;
Kuluefektiivse kampaania juhtimine;
„Conversion Rate“ ja selle parandamine;
Google AdWords ja Google Analytics omavaheline sidumine;
Sotsiaalmeedia turundus;
Facebooki võimalused ja strateegia;
Facebooki kampaaniad;
Facebooki reklaamid;
YouTube võimalused ja videode tegemine;

Koolituselt saab vastused küsimustele:
Kuidas teha oma kodulehet otsingumootorites nähtavaks?
Kuidas panna oma ettevõtte kodulehekülg raha teenima?
Kuidas ühepäevaga Google avalehele saada?
Miks minu koduleht pole põhimärksõnaga leitav?
Mis on Google Page Rank;
Kuidas konkurente otsingumootorites edestada?
Kuidas Facebookist kliente leida?
Kuidas koostada efektiivset Facbooki kampaaniat?
Mis kasu on Twitterist ja Youtubest ettevõtlusele;
Ja mitmetele teistele olulistele küsimusele.


Aeg ja maht

Koolitus toimub 3.- 4. november 2011.

1. koolituspäeva alguseks on kell 10.00 ning koolituspäev kestab kella 17.15ni

2. koolituspäeva alguseks on kell 09.00 ning koolituspäev kestab kella 16.15ni

Koolituse mahuks on kokku 16 akadeemilist tundi.


Toimumiskoht

GoSpa Hotell, Kuressaare, Tori 2, Saaremaa


Koolitajad

Pildid / - Armin Tüll

Armin Tüll, on üks WSI süsteemi Eestisse toojatest – internetiturunduse spetsialist.
Armin on lõpetanud TTÜ majandusteaduskonna, kus omandanud ka turunduse põhialused. Internetiturunduse spetsiifikat on ta õppinud oma-ala maailma tippudelt Kanadast, Inglismaalt, Hollandist ja mujalt. Igapäevaseks tegevuseks on Eesti ettevõtete internetiturunduse alane strateegiline nõustamine. TLÜ Internetiturunduse õppeaine õppejõud.

Pildid / - Janar Kauber

Janar Kauber, WSI interentiturunduse sertifitseeritud konsultant. Konsulteerinud sadu Eesti ettevõtteid ja organisatsioone internetiturunduse teemadel.

Pildid / - WSI


Meetodid

Koolituspäevad viiakse läbi kasutades loengut, diskussioone, rühmatöösid, individuaalseid praktilisi ülesandeid.


Maksumus

Koolituse hind kujuneb vastavalt Teie soovidele ning vajadustele:

Koolitus+kohvipausid+lõunad= 299 Eurot

Koolitus+kohvipausid+lõunad+õhtusöök= 319 Eurot

Koolitus+kohvipausid+lõunad+õhtusöök+majutus= 369 Eurot

Hinnale lisandub käibemaks 20%.

Majutus on GoSpa hotelli single standard toas üheks ööks (3. november).

Mõlemal koolituspäeval on osalejatele organiseeritud lõunad ning kohvipausid.


Tasumine

Koolituse tellimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille tasumist ootame OÜ Addenda arveldusarvele 333037710001 Sampo pangas.


Loobumine

Koolitusest loobumisel palume teatada kirjalikult vähemalt 5 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.


Lisainfo

Registreerida koolitusele saate end meie kodulehel ja nii telefonil 664 64 20 kui ka e-posti teel addenda@addenda.ee

Lisainfo:

Kersti Matiisen
Addenda Koolitus ja konsultatsioonid
Tammsaare tee 47, 11316 Tallinn
tel 555 66 482, kersti.matiisen@addenda.ee


Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Põhipuhkuse kestvuse erinevus era- ja avalikus sektoris

Ilmselt on kõigile teada Eesti regulatsioon, mille kohaselt on töölepingu alusel töötavate töötajate põhipuhkuse minimaalseks kestvuseks 28 kalendripäeva ning avaliku teenistuse seaduse alusel avalikus teenistuses oleval ametnikul 35 kalendripäeva. Viimasel ajal on tõusetunud küsimus sellise erinevuse põhjendatusest. Tõenäoliselt tuleb era- ja avaliku sektori ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.