Sisukord

Sisekoolitus - Efektiivne klienditeenindus. Raske klient

Registreeri koolitusele

Pildid / - business-3


Eeltutvustus

Klienditeenindaja on kliendile esmane ja vahetu kokkupuude ettevõttega, luues ja hoides ettevõtte mainet. Koolituse põhirõhk on klienditeenindaja rollil organisatsiooni maine kujundamisel ning tema oskuste täiendamisel, et ka kõige keerulisem klient lahkuks rahulolevana.


Eesmärk

On täiendada osalejate teenindusalaseid teadmisi ja arendada kliendikeskse teenindamise oskusi. Kõneleme, kuidas ära tunda manipuleerivat klienti ning kuidas temaga suhelda ja käituda. Kuidas toimida ärritunud kliendiga?

Tulemus

oskus lahendada probleeme ning konflikte organisatsiooni ja kliendi huvisid ning teenindaja vaimset heaolu kahjustamata.


Teemad

  • Kes on raske klient ja kuidas temaga suhelda? Suhtlemisoskuste arendamine.
  • Manipuleerimine ja enesekehtestamine.
  • Konfliktsituatsioonid teenindamisel.
  • Kuidas käituda kui vastas on ärritunud klient?
  • Kuidas suhelda, kui telefonis kõneleb ärritunud klient?
  • Organisatsiooni ja kliendi rahulolu.
  • Klienditeenindaja vaimne tervis.

Koolitajad

Pildid / - Kristina_Paal 113x150

Kristina Paal, Addenda OÜ koolitaja

ja/ või

Pildid / - Virve_Roosimägi 113x150

Virve Roosimägi, Addenda OÜ koolitaja


Meetodid

Koolitus on interaktiivne. Teooriat rikastavad praktilised näited, rühmatööd, testid, mitmed situatsioonid mängitakse koolituse raames läbi. Kõik osavõtjad saavad kaasa õppematerjalid, mille abil vajadusel hiljem koolitusel õpitut meenutada.


Registreerimine ja lisainfo

Koolituskava kohendatakse vastavalt tellija vajadustele ja soovidele. Koolituse aeg, maht, toimumiskoht ja grupisuurus lepitakse kokku koolituse tellijaga sõltuvalt täpsest lähteülesandest.

Lisainfot jagab meelsasti

Pildid / - 2014 Diana Nõmmik v

Diana Nõmmik
+372 580 91 404 | + 372 670 66 06
diana.nommik@addenda.ee


Registreeri koolitusele
Jaga

Vandeadvokaat Siret Siilbek: Töövõtuleping – lõpetamine taganemise või ülesütlemisega?

Töövõtuleping – lõpetamine taganemise või ülesütlemisega?Ehituslepingutes võib tihti kohata ühepoolse lõpetamise regulatsioonides nii lepingu ülesütlemise kui taganemise aluseid. Enamasti ei tea lepingute sõlmijad, et õiguslikus mõttes on töövõtulepingu ülesütlemine ja taganemine erineva sisu ja tähendusega. ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.
Testi enda teadmisi! www.trainingweb.eu