Veebiseminar - Edukas liftikõne ehk kuidas lühikese ajaga luua suuri tulemusi?
Eeltutvustus
Liftikõne tähendab intensiivset esitlust lühikese aja jooksul. Esitleda võib ennast, ettevõtet, ideed või toodet. Liftikõne standardaeg on 60 sekundit, mille jooksul on peamine eesmärk, äratada investoris, kliendis, tööandjas või äripartneris huvi esitletu vastu. Lifitikõne eeldab head struktuuri ning ennekõike veenvat esitlust. See ei ole müügikõne ega tavapärane esitlus, vaid hästi komponeeritud ning intensiivselt esitatud mõjus huviärataja, millest võib sõltuda isiklik või ettevõtte edu.
Eesmärk
Koolituse eesmärk on anda teadmisi, kuidas liftikõnet alustada, esitada ja suhtlemisel veenvalt mõjuda.
Sihtrühm
Koolitus on suunatud kõigile, kes mingil kujul oma organisatsiooni esindavad ja soovivad väga lühikese aja jooksul hästi läbimõeldult ja sisutihedalt tutvustada kas asutust/ettevõtet, iseennast, mõnd inimest, ametit, toodet, teenust või üritust eesmärgil leida klient, koostööpartner, investor jne - nt tegevjuhid, tippjuhid, juhatuse liikmed, ettevõtete omanikud, keskastme juhid, müügiinimesed jne.
Teemad
Liftikõne olemus
• Millised on mõjule pääsemise peamised tegurid?
• Mõjustamise analüüs
Liftikõne läbiviimine
• Milline võiks olla meie liftikõne mudel?
• Mudel koosneb põhikomponentidest:
- Huviäratav avang
- (Ostu)emotsiooni loomine
- Enda kuvandi (toote, teenuse, ettevõtte, isiku) ankurdamine loodud emotsiooniga
- Tegevusele suunamine
Emotsioonide juhtimine
• Kuidas ennast emotsionaalselt ja psühholoogiliselt ette valmistada? (Enda edukaks liftikõneks häälestumine, partneri(te)ga sobitumine, oma seisundite juhtimine, partneri(te) seisundite juhtimine, uskumuste ja hoiakute mõjujõud)
• Kuidas juhtida iseenda seisundeid ja vabaneda ärevusest? Emotsionaalse häälestatuse ja mugavustsoonist välja astumise treening, milles kasutatakse eelnevalt koostatud mudelit.
Aeg ja maht
23. jaanuar 2015, kell 10.00 - 11.30.
Toimumiskoht
Koolitus toimub internetis Addenda OÜ veebiseminari keskkonnas.
Enne veebiseminari saadetakse link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.
Koolitust on võimalik jälgida oma töökohal, kodus või mujal teile sobivas kohas. Koolituse jälgimiseks on tarvis arvutit, internetiühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe.
Koolitajad
Jaanus Kangur on töötanud koolitajana alates 2003. aastast. Tal on täiskasvanute koolitaja 7. tase. Hetkel on ta Tallinna Ülikooli kultuuride uuringute doktorant. Lisaks on ta õppinud suhtlemistreeneriks ning nõustajaks. Ta on pidanud loenguid mitmetes kõrgkoolides, k.a Tallinna Ülikool, Sisekaitseakadeemia ja Kieli Rakenduskõrgkool Saksamaal.
Jaanus on koostanud kaks raamatut ning olnud kaasautoriks neljale raamatule. Samuti avaldanud hulga artikleid avalikust esinemisest, konfliktilahendusest, koostööst ja suhtlemisest.
Maksumus
Registreerudes kuni 09. jaanuarini on soodushind 39 € + km, hilisematele registreerujatele tavahind 49 € + km.
Peale arve tasumist saadetakse veebiseminari link, mille kaudu sisenetakse vahetult enne veebiseminari algust Addenda veebiseminari keskkonda.
Tasumine
Koolitusele registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve.
Lisainfo
Registreerida koolitusele saate end meie kodulehel vajutades nuppu Registreeri koolitusele.
Enne veebiseminari saadetakse Teile vastav sisenemise link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.
Lisainformatsioon
Helen Tammesalu
+372 58 043 270 | + 372 670 66 06
helen.tammesalu@addenda.ee