Sisukord

Natalia Ganova

Estravel AS kliendisuhete spetsialist Addenda koolitusest.

Natalia Ganova tagasiside koolituse "Kuidas saavutada suurepärast koostööd oskusliku enesekehtestamise abil?" lektori ning korralduse kohta.
Natalia kirjutas, et koolitus oli väga põnev ja huvitav. Kordagi ei tekkinud tunnet, et vaataks, mis kell on või millal see juba lõppeb. Koolitaja Kristel Rannamees oli pädev ja see, mida ta rääkis tekitas usaldust.

Natalia Ganova, Estravel AS kliendisuhete spetsialist
2011

Vandeadvokaat Siret Siilbek - Tellija juhiste ja lepingu mahu seosest

Riigikohus andis eelmise aasta lõpus avaldatud lahendis juhiseid sellest, kuidas määratleda, kas konkreetne töö on lepingu mahuga hõlmatud või on tegemist lisatööga, mida tellija tasustab täiendavalt. Konkreetses asjas selgus pärast lepingu sõlmimist, et tulenevalt Muinsuskaitseameti nõuetest tuleb teha täiendavaid töid, mida esialgses hinnapakkumises ei ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.
Testi enda teadmisi! www.trainingweb.eu