Sisukord

Natalia Ganova

Estravel AS kliendisuhete spetsialist Addenda koolitusest

Natalia Ganova tagasiside koolituse "Kuidas saavutada suurepärast koostööd oskusliku enesekehtestamise abil?" lektori ning korralduse kohta.
Natalia kirjutas, et koolitus oli väga põnev ja huvitav. Kordagi ei tekkinud tunnet, et vaataks, mis kell on või millal see juba lõppeb. Koolitaja Kristel Rannamees oli pädev ja see, mida ta rääkis tekitas usaldust.

Natalia Ganova, Estravel AS kliendisuhete spetsialist

Õppimise uus paradigma

Õppimise uus paradigma: miks teadmiste edasiandmine enam ei tööta Aastaid peeti õppimist teadmiste omandamiseks. Mida rohkem infot inimene talletas, seda targem ta justkui oli. Kuid tänapäeva neuroteadus ja süsteemne mõtlemine on selle arusaama ümber pööranud. Tänapäeva õppimine ei seisne enam teadmiste kogumises, vaid tajumuutuses. See ei ole intellektuaalne protsess ...

Loe rohkem Virve Roosimägi

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.