Sisukord

Natalia Ganova

Estravel AS kliendisuhete spetsialist Addenda koolitusest

Natalia Ganova tagasiside koolituse "Kuidas saavutada suurepärast koostööd oskusliku enesekehtestamise abil?" lektori ning korralduse kohta.
Natalia kirjutas, et koolitus oli väga põnev ja huvitav. Kordagi ei tekkinud tunnet, et vaataks, mis kell on või millal see juba lõppeb. Koolitaja Kristel Rannamees oli pädev ja see, mida ta rääkis tekitas usaldust.

Natalia Ganova, Estravel AS kliendisuhete spetsialist

Vandeadvokaat Siret Siilbek - ETÜ 2013 garantii

Kuna pärast ehitusseadustiku jõustumist seadusest enam ehitisele garantiid ei tulene (jättes kõrvale tarbijale ehitatava eramuga seonduva nõuete esitamise lihtsustatud korra), siis on viimastel aastatel järjest aktuaalsemaks muutunud garantii küsimused. Ka garantiid käsitlevaid vaidlusi on praktikas märkimisväärselt rohkem. ETÜ 2013 garantii regulatsioon kehtib siis, kui ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.