Sisukord

Natalia Ganova

Estravel AS kliendisuhete spetsialist Addenda koolitusest

Natalia Ganova tagasiside koolituse "Kuidas saavutada suurepärast koostööd oskusliku enesekehtestamise abil?" lektori ning korralduse kohta.
Natalia kirjutas, et koolitus oli väga põnev ja huvitav. Kordagi ei tekkinud tunnet, et vaataks, mis kell on või millal see juba lõppeb. Koolitaja Kristel Rannamees oli pädev ja see, mida ta rääkis tekitas usaldust.

Natalia Ganova, Estravel AS kliendisuhete spetsialist

Vandeadvokaat Siret Siilbek - Garantii vastuväited

Kuna majandus- ja kutsetegevuses sõlmitud lepingute puhul ei tulene enam seadusest garantii andmise kohustust, on vaidlused garantii üle võrreldes varasemaga märkimisväärselt kasvanud. Palju eriarvamusi tekitab ka küsimus, kuidas edukalt garantii realiseerimist takistada. Kuna garantiileping on ülejäänud lepingust sõltumatu (isegi, kui garantiikokkulepe paikneb ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.