Sisukord

Natalia Ganova

Estravel AS kliendisuhete spetsialist Addenda koolitusest

Natalia Ganova tagasiside koolituse "Kuidas saavutada suurepärast koostööd oskusliku enesekehtestamise abil?" lektori ning korralduse kohta.
Natalia kirjutas, et koolitus oli väga põnev ja huvitav. Kordagi ei tekkinud tunnet, et vaataks, mis kell on või millal see juba lõppeb. Koolitaja Kristel Rannamees oli pädev ja see, mida ta rääkis tekitas usaldust.

Natalia Ganova, Estravel AS kliendisuhete spetsialist

Mario Sõrm - Järeldusi Riigikohtu lahendist 3-19-1501 Mitteldorf vs Töötukassa

Nagu suure suuga lubatud sai, siis kirjutan Kadri ja Diana tükkidele mõneti konkureeriva arvamuse, milles väljendan detailsemalt, mis mulle selles lahendis meeldib või ei meeldi. Olles asjas tehtud kolme lahendiga tutvunud, siis kõigis neis on midagi, millega soovin väga nõustuda ja omajagu ka sellist, millega minu maailmapilt ei ühti.Lugege rohkem riigihankeblogi.com ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.