Sisukord

Veebiseminar - Reklaamiseadus ja seonduvate seaduste rakendamine KOV seisukohast

Jaga

Antud veebiseminar on võimalus osaleda koolitusel "Reklaamiseadus ja seonduvate seaduste: kaubandustegevuse, MTR, turismi-, alkoholiseadus jt rakendamine KOV seisukohast", läbi veebi, ilma et peaks kohale tulema. Saab osaleda aktiivselt ja küsida küsimusi.


Eeltutvustus

Reklaami teema on KOV-del  muutunud oluliseks reklaamimaksu rakendamisega seonduvalt. Selles kontekstis algavad küsimused juba  reklaami mõiste määratlemisega (kas tegemist on ikka reklaamiga reklaamiseaduse mõistes või on tegemist teabega, mida reklaamiseaduse kohaselt ei loeta reklaamiks), edasi reklaamiseadusega sätestatud nõuetega seonduvalt ning  KOV-de pädevus seaduse rakendamisel.

Reklaamiseaduse käsitlemisel on hõlmatud ka sellega puutumuses olevad seadused (kaubandustegevuse seadus, alkoholiseadus, tarbijakaitseseadus, hasartmänguseadus, meediateenuste seadus, keeleseadus jt). 

Kuigi kaubandustegevuse seadus ja majandustegevuse registri seadus on suuremate muudatusteta kehtinud juba aastaid on lisaks eeltoodule vaatluse all kaubanduse ja turismi valdkonna õigusliku regulatsiooni rakendamisel ilmnenud küsimused ja probleemid arutelu ning küsimustele vastamise vormis.


Eesmärk

Koolitus annab  ülevaate reklaamiseaduse ja sellega seoses oleva valdkonna regulatsioonist ning kuidas seadust rakendada eelkõige KOV seisukohast. 

Lisaks eeltoodule käsitleme kaubanduse ja turismi valdkonna õigusliku regulatsiooni rakendamisel ilmnenud küsimusi ja probleeme arutelu ning küsimustele vastamise vormis.


Sihtrühm

Valla- ja linnasekretärid, MTR registripidajad


Teemad

Mida peab teadma reklaamialasest regulatsioonist? Millised on enamlevinud küsimused reklaamiseaduse rakendamisel?

Reklaamiseaduse eesmärk, reguleerimisala, mõisted, koostoime puutumuses olevate eriseadustega (kaubandustegevuse seadus, tarbijakaitseseadus, meediateenuste seadus, alkoholiseadus, hasartmänguseadus, keeleseadus jt).

Reklaami üldnõuded.

Kaubad, teenused, mille reklaam on keelatud.

Kaupade, teenuste reklaami piirangud.

Järelevalve korraldus ja vastutus seaduse rikkumise eest.

Seaduse rakendamisel tõusnud küsimused ja probleemid.

Reklaamiseadusega puutumuses olevad seadused ( kaubandustegevuse seadus, alkoholiseadus, tarbijakaitseseadus, hasartmänguseadus, meediateenuste seadus, keeleseadus jt). 

Korduma kippuvad küsimused MTR ja kaubandustegevuse seaduse kohta.


Aeg ja maht

27. märts 2012; kell 10.00-13.30


Toimumiskoht

Koolitus toimub  Addenda OÜ veebiseminari keskkonnas.
Koolitust on võimalik jälgida oma töökohal, kodus või mujal Teile sobivas kohas.
Koolituse jälgimiseks on tarvis arvutit, interneti ühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe.


Koolitajad

Anne Laar, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi kaubandustalituse juhataja


Meetodid

arutelu, küsimused-vastused


Maksumus

49 € + km.

Peale arve tasumist saadetakse veebiseminari link, mille kaudu sisenetakse Addenda veebiseminari keskkonda vahetult enne veebiseminari algust.


Maksumus sisaldab

Praktilisi teadmisi ja oskusi, koolitusmaterjale.


Tasumine

Koolitusele registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse koos koolitusarvega, mille tasumist ootame OÜ Addenda arvele 333037710001 Danske Bank A/S Eesti filiaal enne veebiseminari toimumist.


Loobumine

Koolitusest loobumisel palume teatada kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.


Lisainfo

Registreerida koolitusele saate end meie kodulehel vajutades nuppu "Registreeri koolitusele" ja nii telefoni kui ka e-posti teel.
Enne veebiseminari saadetakse Teile vastav unikaalne sisenemise link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.

Lisainformatsioon:

Brit Peterson
Addenda Koolitus ja Konsultatsioonid
Tel. +372 664 64 20; +372 556 12 648
brit.peterson@addenda.ee


Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Põhipuhkuse kestvuse erinevus era- ja avalikus sektoris

Ilmselt on kõigile teada Eesti regulatsioon, mille kohaselt on töölepingu alusel töötavate töötajate põhipuhkuse minimaalseks kestvuseks 28 kalendripäeva ning avaliku teenistuse seaduse alusel avalikus teenistuses oleval ametnikul 35 kalendripäeva. Viimasel ajal on tõusetunud küsimus sellise erinevuse põhjendatusest. Tõenäoliselt tuleb era- ja avaliku sektori ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.