Veebiseminar - Reklaamiseadus ja seonduvate seaduste rakendamine KOV seisukohast
Antud veebiseminar on võimalus osaleda koolitusel "Reklaamiseadus ja seonduvate seaduste: kaubandustegevuse, MTR, turismi-, alkoholiseadus jt rakendamine KOV seisukohast", läbi veebi, ilma et peaks kohale tulema. Saab osaleda aktiivselt ja küsida küsimusi.
Eeltutvustus
Reklaami teema on KOV-del muutunud oluliseks reklaamimaksu rakendamisega seonduvalt. Selles kontekstis algavad küsimused juba reklaami mõiste määratlemisega (kas tegemist on ikka reklaamiga reklaamiseaduse mõistes või on tegemist teabega, mida reklaamiseaduse kohaselt ei loeta reklaamiks), edasi reklaamiseadusega sätestatud nõuetega seonduvalt ning KOV-de pädevus seaduse rakendamisel.
Reklaamiseaduse käsitlemisel on hõlmatud ka sellega puutumuses olevad seadused (kaubandustegevuse seadus, alkoholiseadus, tarbijakaitseseadus, hasartmänguseadus, meediateenuste seadus, keeleseadus jt).
Kuigi kaubandustegevuse seadus ja majandustegevuse registri seadus on suuremate muudatusteta kehtinud juba aastaid on lisaks eeltoodule vaatluse all kaubanduse ja turismi valdkonna õigusliku regulatsiooni rakendamisel ilmnenud küsimused ja probleemid arutelu ning küsimustele vastamise vormis.
Eesmärk
Koolitus annab ülevaate reklaamiseaduse ja sellega seoses oleva valdkonna regulatsioonist ning kuidas seadust rakendada eelkõige KOV seisukohast.
Lisaks eeltoodule käsitleme kaubanduse ja turismi valdkonna õigusliku regulatsiooni rakendamisel ilmnenud küsimusi ja probleeme arutelu ning küsimustele vastamise vormis.
Sihtrühm
Valla- ja linnasekretärid, MTR registripidajad
Teemad
Mida peab teadma reklaamialasest regulatsioonist? Millised on enamlevinud küsimused reklaamiseaduse rakendamisel?
Reklaamiseaduse eesmärk, reguleerimisala, mõisted, koostoime puutumuses olevate eriseadustega (kaubandustegevuse seadus, tarbijakaitseseadus, meediateenuste seadus, alkoholiseadus, hasartmänguseadus, keeleseadus jt).
Reklaami üldnõuded.
Kaubad, teenused, mille reklaam on keelatud.
Kaupade, teenuste reklaami piirangud.
Järelevalve korraldus ja vastutus seaduse rikkumise eest.
Seaduse rakendamisel tõusnud küsimused ja probleemid.
Reklaamiseadusega puutumuses olevad seadused ( kaubandustegevuse seadus, alkoholiseadus, tarbijakaitseseadus, hasartmänguseadus, meediateenuste seadus, keeleseadus jt).
Korduma kippuvad küsimused MTR ja kaubandustegevuse seaduse kohta.
Aeg ja maht
27. märts 2012; kell 10.00-13.30
Toimumiskoht
Koolitus toimub Addenda OÜ veebiseminari keskkonnas.
Koolitust on võimalik jälgida oma töökohal, kodus või mujal Teile sobivas kohas.
Koolituse jälgimiseks on tarvis arvutit, interneti ühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe.
Koolitajad
Anne Laar, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi kaubandustalituse juhataja
Meetodid
arutelu, küsimused-vastused
Maksumus
49 € + km.
Peale arve tasumist saadetakse veebiseminari link, mille kaudu sisenetakse Addenda veebiseminari keskkonda vahetult enne veebiseminari algust.
Maksumus sisaldab
Praktilisi teadmisi ja oskusi, koolitusmaterjale.
Tasumine
Koolitusele registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse koos koolitusarvega, mille tasumist ootame OÜ Addenda arvele 333037710001 Danske Bank A/S Eesti filiaal enne veebiseminari toimumist.
Loobumine
Koolitusest loobumisel palume teatada kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainfo
Registreerida koolitusele saate end meie kodulehel vajutades nuppu "Registreeri koolitusele" ja nii telefoni kui ka e-posti teel.
Enne veebiseminari saadetakse Teile vastav unikaalne sisenemise link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.
Lisainformatsioon:
Brit Peterson
Addenda Koolitus ja Konsultatsioonid
Tel. +372 664 64 20; +372 556 12 648
brit.peterson@addenda.ee