Sisukord

Sotsiaalmeedia turunduspraktika

Jaga

Eeltutvustus

Sotsiaalmeedia turunduse aluseks on kahepoolne suhtlemine mitte otsemüük. Tegevuste planeerimisel ning sõnumite edastamisel tuleb lähtuda kliendi soovist ja vajadustest, mis loovad suhteid ning lõpptulemusena tõstavad ettevõtte müügitulemusi.

Koolitusel antakse ettevõttele edu tagavad praktilised näpunäited järgmistel teemadel: Kuidas suheldakse sotsiaalmeedias, kuidas müüa, kuidas luua efektiivne ettevõtte leht sotsiaalmeedia keskkonda, kuidas tehakse kampaaniat jne.


Eesmärk

Koolituse eesmärk on anda ülevaade sotsiaalmeedia tohututest võimalustest ja anda praktilisi näpunäiteid kuidas sotsiaalmeedias suhelda ning kuidas läbi suhtluse täita ettevõtte eesmärke. Teha esimesed sammud sotsiaalmeedias tegevuste alustamiseks ja edastada nõuandeid, mida peaks silmas pidama, et saavutada edu.


Sihtrühm

Väikeettevõtete juhid, turundusjuhid, turunduse assistendid, müügijuhid, müügiassistendid ning kõik, kes puutuvad oma töös kokku sotsiaalmeedia kanalites suhtlemisega.


Teemad

  • Milliseid uusi ja efektiivseid sotsiaalmeedia võimalusi kasutada?
  • Kuidas sotsiaalmeedias esimesi samme teha?
  • Kuidas sotsiaalmeedia abil paremini müüa?
  • Kuidas sotsiaalmeedias tulemuslikult suhelda?

Toimumiskoht

Clarion Hotel Euroopa, Paadi 5 Tallinn
NB! Parkimine Ahtri 3 Europark parklas, päev 1,6 eurot


Koolitajad

Rode_Luhaäär

Rode Luhaäär on internetiturunduse spetsialist, kes koordineerib rahvusvahelist digitaalse turunduse agentuuri Flymont Digital Agency. Ta on koordineerinud mitmete rahvusvaheliste kontsernide internetiturunduse projekte, samuti teeb koostööd mitmete väljapaistvate kohalike organisatsioonidega. Lisaks annab Rode Luhaäär loenguid Eesti suurimas erakõrgkoolis Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor ning on jaganud oma teadmisi koolitustegevuse käigus ka teistele organisatsioonidele.

Rode on koordineerinud Teeme Ära sotsiaalmeediat ning olnud JCI Estonia korraldatava heategevusliku ürituse Rat Race turundusjuht.


Meetodid

Sisukas loeng, milles on kombineeritud praktilised näited.


Maksumus

Registreerides kuni 12. augustini on hind 69 € + 20% km. Hilisematele registreerujatele 79 € + km 20%.


Maksumus sisaldab

Õppematerjalid, kohvipaus ning praktilised teadmised ja oskused, mida saab kohe rakendada ettevõtte müügiedu tõstmiseks.


Tasumine

Koolituse tellimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille tasumist ootame OÜ Addenda arveldusarvele 333037710001 Sampo pangas.


Loobumine

Koolituse loobumisel palun teatada kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.


Lisainfo

Registreerida koolitusele saate end meie kodulehel ja nii telefonil 670 66 06 kui ka e-posti teel addenda@addenda.ee

Lisainfo:

Kersti Matiisen
Addenda Koolitus ja konsultatsioonid
Tammsaare tee 47, 11316 Tallinn
tel 555 66 482, kersti.matiisen@addenda.ee


Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Töölepingu seadus on kättesaadav ka võõrkeeltes

Teadupärast on kõik Eesti Vabariigis kehtivad seadused avaldatud Riigi Teatajas. Interneti leheküljelt www.riigiteataja.ee saab õigusakte otsida pealkirja, akti andja ning  muude parameetrite järgi. Sealjuures on mugav võimalus vaadata lisaks kehtivatele redaktsioonidele nii varasemaid kui ka alles tulevikus kehtima hakkavate õigusaktide versioone. Samuti võimaldab Riigi Teataja ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.