Sisukord

Sisekoolitus - Klienditeenindaja profikursus

Registreeri koolitusele
Jaga

Pildid / - improvingYourEmployeeOnboardingProgram_Dollarphoto


Eeltutvustus

Klienditeenindaja professionaalsus aitab võita klientide südameid ja suurendada müüki. Klienditeenindajate koolitamine on edukates ettevõtetes saanud omaette eesmärgiks, sest otsesuhe kliendiga loob ettevõttest kuvandi.


Eesmärk

on anda klienditeenindusalaseid teadmisi ja oskusi, mis aitavad klienditeenindajatel pakkuda professionaalset, hoolivat ja kliendikeskset teenindust, teha lisamüüki ning saada emotsionaalselt hakkama pingelistes ja vahelduvates töösituatsioonides.

Tulemus

klienditeenindajad oskavad kliente professionaalselt teenindada, teha lisamüüki, olla tähelepanelikud ja hoolivad, tehes oma tööd kiirelt ja korrektselt ning koostöös teiste kolleegidega.

klienditeenindajad on saanud juurde enesekindlust ning tulevad paremini toime igapäevates pingelistes töösituatsioonides.
klienditeenindajad mõistavad paremini ettevõtte väärtusi ja eesmärke  ning teadvustavad enda rolli kogu ettevõtte tulemuste saavutamisel.


Teemad

Kaasaegne klienditeenindus teenindusettevõttes, põhimõtted ja trendid.

  • Klienditeenindajate koostöö ühiste hoiakute saavutamiseks ettevõttes.
  • klienditeeninduse areng Euroopas. Toimivad ärimudelid teenindusettevõtetele.

Ettevõtte ja töötaja koostöö ühiste eesmärkide saavutamiseks

  • Ettevõtte eesmärkidest ja vajadustest lähtuv klienditeenindus. Kuidas seda saavutada?
  • Klienditeenindus kui üks osa ettevõtte protsessidest? Klienditeenindaja roll ettevõtte protsessis.

Klienditeenindaja professionaalsuse saavutamine I

  • Eduka suhtlemise alused kvaliteetsete kliendisuhte saavutamiseks.
  • Klienditeenindaja professionaalsuse näitajad: suhtlemine, enesejuhtimine, kliendi tunnetus ja toote tundmine.
  • Klienditeenindajate eneseväljenduse ja –kehtestamise võtted ja mudelid. Manipuleerimine klienditeeninduses.
  • Suhtlemisoskuste arendamine. NLP VAK mudel. Kõnelemine ja kuulamine. Ei ütlemise 10 viisi.
  • Veenvate sõnumite edastamine. Suhtlemine raske klientiga. Konfliktsituatsioonid teenindamisel. Kuidas käituda kui vastas on ärritunud klient? Kuidas suhelda, kui telefonis kõneleb ärritunud klient?

Klienditeenindaja professionaalsuse saavutamine II

  • Suhtlemisel arusaamatuste tekkimise põhjused
  • Meetodid, kuidas negatiivset sõnumit kujundada positiivsesse võtmesse.
  • Alistuv- kehtestav käitumise, kompromissi saavutamise, win - win olukorra saavutamise mudelid ja nende rakendamise igapäevases klienditeeninduses.
  • Kliendiotsused. Kuidas panna kliendid vabatahtlikult tegema seda, mida ootame, kusjuures jättes mulje, et see on kliendi enda soov ja tahe.

Klienditeenindaja koostöövõrgustik

  • Koostöö põhimõtted ja meetodid.
  • Klienditeenindaja koostööpartnerid ettevõttes ja väljaspool ettevõtet.
  • Kuidas kliendist teha koostööpartnerit?
  • Müügi suurendamine läbi koostöövõrgustiku.

Koolitajad

Pildid / - Virve_Roosimägi 113x150

Virve Roosimägi, Addenda OÜ koolitaja

Tagasiside 2012 aastal toimunud Virve klienditeeninduse koolitustelt oli väga kõrge. 5-pallisel skaalal anti Virvele professionaalsuse eest 4,98 punkti ning koolituse sisu eest 4,89 punkti.

ja/ või

Pildid / - Kristina_Paal 113x150

Kristina Paal, Addenda OÜ koolitaja


Meetodid

Lühiloeng, rühmatööd, harjutused ja simulatsioonid, 6-3-5 meetodil probleemide kaardistamine ja lahenduste genereerimine, arutelud.


Registreerimine ja lisainfo

Koolituskava kohendatakse vastavalt tellija vajadustele ja soovidele. Koolituse aeg, maht, toimumiskoht ja grupisuurus lepitakse kokku koolituse tellijaga sõltuvalt täpsest lähteülesandest.

Lisainfot jagab meelsasti

Pildid / - 2014 Diana Nõmmik v

Diana Nõmmik
+372 580 91 404 | + 372 670 66 06
diana.nommik@addenda.ee


Registreeri koolitusele
Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Töölepingu lõpetamine katseajal

Töölepingu seaduse (TLS) § 86 lõikest 1 tuleneb tööandjale õigus töölepingu lõpetamiseks katseajal. TLS § 6 lg 1 kohaselt on katseaja eesmärgiks hinnata, kas töötaja tervis, teadmised, oskused, võimed ja isikuomadused vastavad tasemele, mida nõutakse töö tegemisel. TLS § 86 lõike 4 kohaselt ei ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.
Testi enda teadmisi! www.trainingweb.eu