Reklaamiseadus ja seonduvate seaduste: kaubandustegevuse, MTR, turismi-, alkoholiseadus jt rakendamine KOV seisukohast
Eeltutvustus
Reklaami teema on KOV-del muutunud oluliseks reklaamimaksu rakendamisega seonduvalt. Selles kontekstis algavad küsimused juba reklaami mõiste määratlemisega (kas tegemist on ikka reklaamiga reklaamiseaduse mõistes või on tegemist teabega, mida reklaamiseaduse kohaselt ei loeta reklaamiks), edasi reklaamiseadusega sätestatud nõuetega seonduvalt ning KOV-de pädevus seaduse rakendamisel.
Reklaamiseaduse käsitlemisel on hõlmatud ka sellega puutumuses olevad seadused (kaubandustegevuse seadus, alkoholiseadus, tarbijakaitseseadus, hasartmänguseadus, meediateenuste seadus, keeleseadus jt).
Kuigi kaubandustegevuse seadus ja majandustegevuse registri seadus on suuremate muudatusteta kehtinud juba aastaid on lisaks eeltoodule vaatluse all kaubanduse ja turismi valdkonna õigusliku regulatsiooni rakendamisel ilmnenud küsimused ja probleemid arutelu ning küsimustele vastamise vormis.
Eesmärk
Koolitus annab ülevaate reklaamiseaduse ja sellega seoses oleva valdkonna regulatsioonist ning kuidas seadust rakendada eelkõige KOV seisukohast.
Lisaks eeltoodule käsitleme kaubanduse ja turismi valdkonna õigusliku regulatsiooni rakendamisel ilmnenud küsimusi ja probleeme arutelu ning küsimustele vastamise vormis.
Sihtrühm
valla- ja linnasekretärid, MTR registripidajad
Teemad
Mida peab teadma reklaamialasest regulatsioonist? Millised on enamlevinud küsimused reklaamiseaduse rakendamisel?
Reklaamiseaduse eesmärk, reguleerimisala, mõisted, koostoime puutumuses olevate eriseadustega (kaubandustegevuse seadus, tarbijakaitseseadus, meediateenuste seadus, alkoholiseadus, hasartmänguseadus, keeleseadus jt).
Reklaami üldnõuded.
Kaubad, teenused, mille reklaam on keelatud.
Kaupade, teenuste reklaami piirangud.
Järelevalve korraldus ja vastutus seaduse rikkumise eest.
Seaduse rakendamisel tõusetunud küsimused ja probleemid.
Reklaamiseadusega puutumuses olevad seadused ( kaubandustegevuse seadus, alkoholiseadus, tarbijakaitseseadus, hasartmänguseadus, meediateenuste seadus, keeleseadus jt).
Korduma kippuvad küsimused MTR ja kaubandustegevuse seaduse kohta.
Aeg ja maht
Tallinnas 27. märts 2012; kell 10.00-13.30
Sokos Hotell Viru Konverentsikeskus, Viru väljak 1
Koolitajad
Anne Laar, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi kaubandustalituse juhataja
Meetodid
arutelu, küsimused-vastused
Maksumus
soodushind kuni 7. märtsini 89€+km ning tavahind 105€+km.
Maksumus sisaldab
Praktilisi teadmisi ja oskusi, koolitusmaterjale, kohvipausi.
Tasumine
Koolituse tellimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille tasumist ootame OÜ Addenda arveldusarvele 333037710001 Sampo pangas.
Loobumine
Koolitusest loobumisel palume teatada kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainfo
Kristina Paal, arendusjuht
tel 6646420
addenda@addenda.ee