Sisukord

20 nippi, kuidas heast teenindusest saab müük

Jaga

Eeltutvustus

Hea teenindus on eelkõige suhtlemine! Me võime kehtestada ideaalsed reeglid selle kohta, kuidas käituda kliendiga, kuidas vastata telefonile, kuidas öelda „EI“ ja üleüldse mida öelda, kuid kui meie teenindus jääb üksnes formaalsele tasandile, siis on teenindaja töö küll tehtud, kuid kvaliteet, mille mõõdupuuks on rahulolev klient ja kasvanud müük, puuduvad. 


Eesmärk

  • Osalejad teavad, mis on hea teeninduse ABC
  • paraneb osalejate kuulamis- ja väljendusoskus klientidega suhtlemiseks
  • osalejad oskavad teenindada nii, et kasvab kliendirahulolu
  • osalejad osakavad teenindada nii, et kasvab müük ja suureneb koostöö.

Sihtrühm

organisatsioonid, kelle teenindajate ülesandeks on müük


Teemad

Hea teeninduse põhimõtted – klientide ootused;

20 nõuannet ideaalseks kliendisuhteks;

kuulamisoskus ja aktiivne kuulamine;

selge eneseväljendus;

nõuandev müük.


Aeg ja maht

17. november 2010, kell 10.00-13.30


Toimumiskoht

Addenda Koolitusklassis, Tammsaare tee 47 Tallinnas, II korrusel


Koolitajad

Kristina Paal, Addenda OÜ arendusjuht

Teeninduse kogemust 13. aastat ning teenindusteemade koolitaja kogemust 6. aastat.


Meetodid

aktiivne arutelu, rühmaülesanded ning diskussioonid


Maksumus

kuni 3. novembrini 1490 krooni+km 20% (95, 23 eurot), hilisematele registreerujatele kallineb hind 1650 krooni+km20% (105,45 eurot). Hinnasoodustus -10% kahele ja enamale osalejale ühest organisatsioonist.


Maksumus sisaldab

koolituse, koolitusmaterjalid, kohvipausi


Tasumine

Koolitusele registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse koos koolitusarvega, mille tasumist ootame OÜ Addenda arvele 333037710001 Danske pangas.


Loobumine

Koolitusest loobumisest teatada kirjalikult vähemalt 3 päeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 25% koolituse maksumusest.


Lisainfo

Addenda OÜ
Koolitus ja konsultatsioonid
tel 664 6420
addenda@addenda.ee
www.addenda.ee


Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Põhipuhkuse kestvuse erinevus era- ja avalikus sektoris

Ilmselt on kõigile teada Eesti regulatsioon, mille kohaselt on töölepingu alusel töötavate töötajate põhipuhkuse minimaalseks kestvuseks 28 kalendripäeva ning avaliku teenistuse seaduse alusel avalikus teenistuses oleval ametnikul 35 kalendripäeva. Viimasel ajal on tõusetunud küsimus sellise erinevuse põhjendatusest. Tõenäoliselt tuleb era- ja avaliku sektori ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.