Sisukord

Kuidas lahendada konflikte teeninduses ja hakkama saada raske kliendiga?

Jaga

Eeltutvustus

Teenindaja on organisatsiooni ”visiitkaart”. Ta on kliendile esmane ja vahetu kokkupuude ettevõttega, ta loob ja hoiab ettevõtte mainet. Hea teenindus on parim konkurentsieelis!


Eesmärk

Täiendada teenindusalaseid teadmisi ja arendada kliendikeskse teenindamise oskusi juhuks, kui vastas on ärritunud või ebameeldiv klient.


Teemad

  • Raske klient ja erinevad teenindussituatsioonid. 
  • Kuidas suhelda, kui vastas on nõudlik klient? Enesekehtestamine teeninduses.
  • Konfliktsituatsioonid teenindamisel ja konfliktilahenduse strateegiad.
  • Suhtlemisoskuste arendamine - kuulamine, verbaalne ja mitteverbaalne suhtlemine.
  • Nõuandeid telefoniteeninduseks.
  • Nõuandeid teenindustööst tuleva pinge leevendamiseks.

Aeg ja maht

16. november 2010 kell 10.00 - 15.30 (6 akadeemilist tundi).


Toimumiskoht

Hotell Euroopa, Paadi 5, Tallinn.


Koolitajad

Virve Roosimägi ja/ või Kristina Paal, Addenda teeninduse valdkonna eksperid


Meetodid

interaktiivne seminar rohkete rühmaharjutuste ja rollimängudega, individuaalsed harjutused ja ülesanded.


Maksumus

1560 krooni + 20% km, kokku 1872 krooni
(99,70 EUR + 20% km, kokku 119,64 EUR)


Maksumus sisaldab

koolituse, koolitusmaterjalid, lõuna ja kohvipausi


Tasumine

Koolitusele registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse koos koolitusarvega, mille tasumist ootame OÜ Addenda arvele 333037710001 Sampo pangas.


Loobumine

Koolitusest loobumisest teatada kirjalikult vähemalt 3 päeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 25% koolituse maksumusest


Lisainfo

Registreerida saate end koolitusele meie koduleheküljel, nii telefoni teel kui ka e-posti vahendusel.
Addenda OÜ
Tel 664 6420
addenda@addenda.ee
www.addenda.ee

Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Töölepingu seadus on kättesaadav ka võõrkeeltes

Teadupärast on kõik Eesti Vabariigis kehtivad seadused avaldatud Riigi Teatajas. Interneti leheküljelt www.riigiteataja.ee saab õigusakte otsida pealkirja, akti andja ning  muude parameetrite järgi. Sealjuures on mugav võimalus vaadata lisaks kehtivatele redaktsioonidele nii varasemaid kui ka alles tulevikus kehtima hakkavate õigusaktide versioone. Samuti võimaldab Riigi Teataja ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.