Kuidas viia läbi tulemuslikku arenguvestlust?
Eeltutvustus
Koolituse tulemusena suureneb osalejate teadlikkus ja enesekindlus tulemusliku arenguvestluse läbiviimiseks - tekib parem arusaam arenguvestluse olemusest, ettevalmistus- ja läbiviimisprotsessist ning vajaminevast dokumentatsioonist.
Eesmärk
Saada terviklik ülevaade tulemusliku arenguvestluse läbiviimisest koos praktiliste oskuste omandamisega.
Sihtrühm
Keskastme ja tippjuhid, personalitöötajad – kõik, kes viivad läbi arenguvestlusi või töötavad ettevõttes välja sellekohase dokumentatsioon.
Teemad
9.30 -10.00 Kogunemine ja hommikukohvi
10.00-11.30 Miks on vaja läbi viia arenguvestlust?
Milline on arenguvestluse olemus ja vajalikkus ettevõttes?
Millised on arenguvestluse eesmärgid, võimalused ja riskid?
Kas arenguvestlus kui juhtimise tööriist?
Praktiline harjutus:
Aarenguvestlusega seotud hirmude, eelarvamuste ja ootuste tuvastamine ning mida nendega peale hakata.
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15
Millised ettevalmistused on vajalikud arenguvestluse läbiviimiseks?
Arenguvestluse ettevalmistus ja üldine korraldus – kuidas olla süsteemne?
Arenguvestluste dokumendid, ankeedid ja juhised - millist dokumentatsiooni vajan?
Arenguvestluse teemad - millest ma alluvaga räägin?
Praktiline harjutus:
Arenguvestluse näidisküsimustiku koostamine
Arenguvestlustest kokkuvõtte tegemine, tulemuste analüüs ja rakendamine.
Kas arenguvestlus on väljund või sisend juhtkonnale ja personaliosakonnale?
Kuidas mõjutab juhi isiksus vestlust?
Kuidas häälestada töötajaid vestluseks?
Millised on parimad nipid arenguvestluse õnnestumiseks?
13.15-14.00 Lõuna
14.00-15.30 Motivatsioon ja konstruktiivne tagasiside – kuidas seda tagada?
Milline on arenguvestluse seos töötaja motivatsiooniga?
Millised on arenguvestluse läbiviimiseks vajalikud oskused?
Kuidas luua soodsat õhkonda vestluse läbiviimiseks?
Kuidas leevendada arenguvestlusega seotud pingeid?
Milline on tagasiside tähtsus arenguvestluse käigus?
Kuidas anda konstruktiivset tagasiside?
Millised on arenguvestluse käigus tehtavad tüüpvead ja kuidas nendest hoiduda?
Aeg ja maht
9. detsember 2010, kell 10.00-15.30
Toimumiskoht
Hotell Euroopas, Paadi 5 Tallinn
NB! Parkimine Ahtri 3 Europark parklas, päev 1,6 eurot
Koolitajad
Kristel Rannamees
Kristel Rannamees on lõpetanud Mainori Kõrgkooli finantsjuhtimise eriala (2000) ning täiendanud end neli aastat äripsühholoogia valdkonnas. Ta on omandanud NLP Practicioneri diplomi.
Kevadel 2010 lõpetas ta Sach International Ülikoolis transpersonaalse psühholoogia 3-aastase väljaõppe hüpnoteraapia erialal.
Kristel on tegutsenud koolitajana 6 aastat ning peamisteks teemadeks on arenguvestlused, enesekehtestamine, toimetulek manipulatsiooniga, stressijuhtimine, meeskonnatöö, konfliktilahendus, klienditeenindus.
Enne koolitajaks saamist on ta tööalaseid kogemusi omandanud nii juhiabi, personalijuhi kui ka klienditeeninduskvaliteedi juhina
Meetodid
Interaktiivsed loengud vaheldumisi rühmaaruteludega ja praktiliste töödega.
Maksumus
Registreerides kuni 26. novembrini hind 2290,- +20% krooni (146,36 EUR + km) osaleja koht, hilisematele registreerujatele hind 2590,- + 20% (165,53 EUR + km) osaleja kohta.
Maksumus sisaldab
Koolituspäeva, koolitusmaterjale, lõunasööki, kohvipause
Tasumine
Koolituse tellimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille tasumist ootame OÜ Addenda arveldusarvele 333037710001 Sampo pangas.
Loobumine
Koolituse loobumisel palun teatada kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainfo
Registreerida koolitusele saate end meie kodulehel, nii telefoni kui ka e-posti tee.
Lisainformatsioon:
Annika Allikas
Addenda OÜ
Koolitus ja konsultatsioonid
Tammsaare tee 47, 11316 Tallinn
annika.allikas@addenda.ee