Sisukord

Klienditeeninduse konverents: TEENINDUSE JÕUD

Jaga

 

Pildid / - KL-konverents 2012


Eeltutvustus

Klienditeeninduse konverents keskendub viiele peamisele küsimusele, millega ettevõtted kokku puutuvad, kui eesmärgiks on perfektne klienditeenindus.

  • Milline seos on organisatsiooni väärtustel ja dokumentatsioonil klienditeenindusega ja kuidas ettevõtted seda rakendavad?
  • Kuidas määrata sihtrühmad ning otsustada, kuidas ja palju erinevatesse rühmadesse panustada?
  • Kuidas kõnetada valitud sihtrühma, et võimendada suhtlemist ja müüki läbi uute lähenemiste?
  • Kuidas integreerida töötajad ettevõtte klienditeeninduse kontseptsiooni, et kindlustada ettevõtte väärtuste ning valitud strateegiate jõudmine töötajateni?
  • Kuidas olla jätkusuutlik valitud strateegia kandmisel, et ettevõte töötaks kui hästi õlitatud masinavärk?

Sihtrühm

Klienditeeninduse juhid, vahetusevanemad, keskastmejuhid


Teemad

10.00 - 11.30
Kas trendidega kaasaminek tagab edu?

  • Ettevõtte kontseptsioon, dokumentatsioon, standardid, juhendid
  • Eesti Posti kogemus klienditeenindusega seotud kontseptsiooni rakendamisel

    Virve Roosimägi,
    Addenda OÜ tegevjuht ja koolitaja

11.30 - 12.15
Tänane optimaalne kliendisuhtlus

  • Mida arvestada sihtrühma valikul
  • Palju panustada erinevatesse sihtrühmadesse
  • Kuidas sihtrühmadepõhiselt suhelda

    Age Vanajuur
    , EMT AS teenindusdivisjoni direktor

12.15 – 13.00 Lõuna

13.00 - 14.00
Riiulist välja – üllatavad lähenemised klienditeeninduses

  • Sõnumid klienditeeninduses
  • Hoiakud ja käitumismallid
  • Nišš

        Jaanus Treilmann, IM Arvutid AS tegevjuht (Apple esindaja Eestis)

14.00 - 14.45
Meeskonna töö – siseklient

  • Kuidas panna meeskond tööle ja suhtlema
  • Kuidas kindlustada ettevõtte väärtuste ja valitud strateegiate jõudmine töötajateni – töötajate integreerimine

             Martin Lond, Tallinna Kaubamaja AS Kaubamaja Kodumaailma ja Muusikapoe osakonna juhataja

14.45 - 15.00 Kohvipaus
15.00 - 15.45
Pingevaba klienditeenindus

  • Kuidas olla järjepidev ning jätkusuutlik valitud strateegia kandmisel
  • Suhtlemine raske kliendiga
  • Pingete haldamine
  • Motiveerimine

         Brit Peterson, Addenda OÜ turundusjuht

15.45 – 16.30 Teemakohane meelelahutus, mida viib läbi Merle Palmiste

Korraldajal on õigus teha kavas muudatusi!

Osalejatele vahel loositakse välja mitmeid toredaid kingitusi.

Pildid / - Tallinna-Kaubamaja


Toimumiskoht

Grand Conference & Spa Hotel, Paldiski mnt 4, Tallinn


Maksumus

Registreerides kuni 17. oktoobrini on koolituse soodushind 99 € + 20% KM (ühele osalejale).
Hilisematele registreerujatele on tavahind 125 € + 20% KM (ühe osaleja kohta).

Hinnasoodustus -10% kehtib kahele ja enamale osalejale ühest organisatsioonist.


Lisainfo

Pildid / - Brit_Peterson 113x150

Brit Peterson
Addenda Koolitus ja Konsultatsioonid
tel + 372 664 64 20; +372 556 12 648                  
brit.peterson@addenda.ee


Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Põhipuhkuse kestvuse erinevus era- ja avalikus sektoris

Ilmselt on kõigile teada Eesti regulatsioon, mille kohaselt on töölepingu alusel töötavate töötajate põhipuhkuse minimaalseks kestvuseks 28 kalendripäeva ning avaliku teenistuse seaduse alusel avalikus teenistuses oleval ametnikul 35 kalendripäeva. Viimasel ajal on tõusetunud küsimus sellise erinevuse põhjendatusest. Tõenäoliselt tuleb era- ja avaliku sektori ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.