Sisukord

Tasuta veebiseminar - Klienditeenindus kliendi vaates ehk mida mõtlevad kliendid?

Jaga

Eeltutvustus

Kuidas teada saada, mida klient väärtustab, mis on tema ootused ja kuidas neid ootusi ületada?
Veebiseminaril keskendutakse ettevõtte klienditeeninduskultuuri loomisele ja ning kliendi väärtuspakkumise tegemisele.
Vaatame mitut viimase aja uuringut, et mida peavad kliendid tähtsaks!
Teadlik klient ootab perfektset teenust, millele vastamine on ettevõtluse tulevik.

 


Teemad

  • Milliseid väärtusi soovib ettevõte klientideni viia?
  • Kuidas kliendid tajuvad väärtuspakkumist?
  • Kui suured käärid on ettevõtte nägemuse ja kliendini jõudnud väärtuste vahel? 
  • Kuidas tekkinud vahet koondada?
  • Kas ja kui oluline on ettevõtte teenindusstandard?

Aeg ja maht

12. juuni 2015, kell 11.00 - 12.00.


Toimumiskoht

Koolitus toimub internetis Addenda OÜ veebiseminari keskkonnas.

Enne veebiseminari saadetakse link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.

Koolitust on võimalik jälgida oma töökohal, kodus või mujal teile sobivas kohas.
Koolituse jälgimiseks on tarvis arvutit, internetiühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe.


Koolitajad

Brit Peterson, Addenda OÜ turundusjuht ja koolitaja.


Maksumus

TASUTA!


Lisainfo

Pildid / - 2014 Helen Tammesalu v

Helen Tammesalu
+372 58 043 270 | + 372 670 66 06
helen.tammesalu@addenda.ee


Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Põhipuhkuse kestvuse erinevus era- ja avalikus sektoris

Ilmselt on kõigile teada Eesti regulatsioon, mille kohaselt on töölepingu alusel töötavate töötajate põhipuhkuse minimaalseks kestvuseks 28 kalendripäeva ning avaliku teenistuse seaduse alusel avalikus teenistuses oleval ametnikul 35 kalendripäeva. Viimasel ajal on tõusetunud küsimus sellise erinevuse põhjendatusest. Tõenäoliselt tuleb era- ja avaliku sektori ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.