Sisukord

Tasuta veebiseminar - Hea suhtlemise mõtted ja võtted II osa

Jaga

Eeltutvustus

"Me toidame oma laste, sõprade ja alluvate füüsilist olemust, aga kui harva toidame me nende eneseaustust. Me annane neile praadi ja kartuleid aga ei raatsi kinkida neile lahkeid tunnustavaid sõnu, mis kõlaksid nende mälestustes aastaid nagu kaunis muusika" ütleb Dale Carnegie oma bestselleris. 
Kuidas me saame muuta siiani õpitud fraase huvitamateks nt nagu teeninduses kasutatavat käibeväljendit  "kas ma saan Teid aidata?". Eesmärk on püüda inimese tähelepanu, et siis seejärel alustada sujuvat vestlust või ka astuda samm lisamüügi suunas.


Eesmärk

Sellel korral räägime odavast kiitusest, meelitamisest ja mõjuvast tunnustusest meie igapäevasel suhtlemisel. Läheme selles teemas veidi sügavamele, et millised väljendused on sobivad ja kuidas neid luua.

Lisaks arutame, kuidas tunnustada klienti ja õpime kuidas küsida kohest tagasisidet.
Kuidas suhelda inimesega, keda me ei ole varam kohtunud aga me soovime temaga kui kliendiga vestlust alustada. Millest ikkagi siis rääkida? 


Sihtrühm

Kõik, kes soovivad suhtlemisega saavutada oma elus suuremaid eesmärke.


Aeg ja maht

16. jaanuar 2014, kell 11.00 - 11.45.


Toimumiskoht

Koolitus toimub internetis Addenda OÜ veebiseminari keskkonnas.
Enne veebiseminari saadetakse link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.
Koolitust on võimalik jälgida oma töökohal, kodus või mujal teile sobivas kohas.
Koolituse jälgimiseks on tarvis arvutit, internetiühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe.


Koolitajad

Pildid / - Virve_Roosimägi 113x150

Virve Roosimägi on Addenda OÜ tegevjuht ja koolitaja aastast 2002, MA juhtimises on ta saanud
Tallinna Tehnikaülikoolist. Lisaks on täiendanud ennast Eestis ja väga paljudes välisriikides, eriti on
huvi pakkunud erinevates riikides ettevõtete väljatöötatud klienditeeninduse kontseptsioonid.
Professionaalset klienditeenindust peab Virve asutuses üheks olulisemaks võtmeks klientide rahulolu suurendamisel ja seetõttu on uurinud erinevate asutuste klienditeeninduse eesmärgipärast toimimist. Klienditeeninduse sh telefoniteeninduse ning raske kliendi teemal on Virve koolitanud viimased 11 aastat, kasutades eelkõige mitmeid analüüsimetoodikaid ning NLP tehnikaid, mis teevad Virve koolitused põnevalt nauditavaks.


Maksumus

TASUTA!


Lisainfo

Registreerida koolitusele saate end meie kodulehel vajutades nuppu Registreeri koolitusele.

Enne veebiseminari saadetakse Teile vastav unikaalne sisenemise link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.

Lisainfo

Pildid / - Brit_Peterson 113x150

Brit Peterson
Addenda OÜ
tel 664 64 20, 55 61 26 048
brit.peterson@addenda.ee


Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Töölepingu seadus on kättesaadav ka võõrkeeltes

Teadupärast on kõik Eesti Vabariigis kehtivad seadused avaldatud Riigi Teatajas. Interneti leheküljelt www.riigiteataja.ee saab õigusakte otsida pealkirja, akti andja ning  muude parameetrite järgi. Sealjuures on mugav võimalus vaadata lisaks kehtivatele redaktsioonidele nii varasemaid kui ka alles tulevikus kehtima hakkavate õigusaktide versioone. Samuti võimaldab Riigi Teataja ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.