Sisukord

Veebiseminar - Teenindaja motiveerimine ja juhtimine

Jaga

Eeltutvustus

Omapärase ja meeldejääva teeninduse pakkumiseks peab teenindajaid juhtima nii, et meeleolu on kõrgel ja kliendid tunnevad ennast mugavalt. Eriti tõuseb klienditeeninduse kvaliteedi hoidmise küsimus esile kiirematel perioodidel, kus värvatakse värvatakse lisaks erinevate motivatsiooni- ja teenindustasemega hooajatöötajaid.


Eesmärk

Anda juhiseid, milliseid juhtimisviise ja tehnikaid rakendada teeninduse juhtimisel ning kuidas motiveerida teenindajat ettevõtte kliente teenindama vastavalt ettevõtte eesmärkidele. Arutleda selle üle, et millised standardid või juhised on kasulikud kõrge teeninduskultuuri saavutamisel ja hoidmisel.


Sihtrühm

Teenindusjuhid, klienditeenindajad, klienditeeninduse eest vastutavad töötajad.


Teemad

  • millised on maailma praktikad heal tasemel teeninduseks
  • kas ja miks luua teenindusstandardeid, kuidas juhised tööle panna ettevõtte hüvanguks
  • millised on hea klienditeenindus võttes arvesse ettevõtte spetsiifikat
  • kuidas korraldada teenindajate väljaõpe
  • kuidas juhtida teenindajaid ettevõtte eesmärgist lähtuvalt
  • millised motivaatorid loovad hea ja terve teeninduskeskkonna

Aeg ja maht

17. aprill 2014, kell 10.00 - 12.00


Toimumiskoht

Veebikeskond


Koolitajad

 

Pildid / - Virve_Roosimägi 113x150

Virve Roosimägi on veendunud, et juhtidel on aeg pöörata tähelepanu kliendikeskse teeninduse võtmeteguritesse, et kanda ettevõtte väärtusi ja tõsta efektiivsust. Peamised teeninduse nipid on särasilmne Virve ammutanud paljudest välisriikidest. Viimase kümne aasta jooksul on ta jaganud oma teadmisi erinevates ettevõtetes, keskendudes konkreetsetele kitsaskohtadele, mis on ilmnenud eelanalüüside põhjal.


Maksumus

Veebiseminari maksumus on 29 eurot + km.


Tasumine

Koolitusele registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve.


Loobumine

Koolitusest loobumisel teatada kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.


Lisainfo

Pildid / - Rahel Lindpärg 113x150

Rahel Lindpärg
koolituskonsultant
+372 556 95 775 | + 372 664 64 20
rahel.lindparg@addenda.ee
Raamatupidamine | Juriidika | Teenindus


Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Põhipuhkuse kestvuse erinevus era- ja avalikus sektoris

Ilmselt on kõigile teada Eesti regulatsioon, mille kohaselt on töölepingu alusel töötavate töötajate põhipuhkuse minimaalseks kestvuseks 28 kalendripäeva ning avaliku teenistuse seaduse alusel avalikus teenistuses oleval ametnikul 35 kalendripäeva. Viimasel ajal on tõusetunud küsimus sellise erinevuse põhjendatusest. Tõenäoliselt tuleb era- ja avaliku sektori ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.