Tasuta Veebiseminar - Klientidelt teeninduse ja toote kohta tagasiside saamine ärianalüüsi tarkvara abil
Eeltutvustus
Selleks, et teada saada kuidas tegelikult lõppklient ettevõtte poolt pakutavat teenust või toodet hindab, tuleb seda hinnangut kliendilt küsida. Kuna klienditagasiside küsimine on tülikas, tehakse seda tavaliselt 1 kord aastas või halvemal juhul üldse mitte. Kõige parem oleks kui tagasiside saada vahetult peale teeninduskogemust. Detsembris on hilja teada saada, et märtsis läks midagi viltu.
Nüüd on ärianalüüsi- ja majandustarkvara abil võimalik kliendi tagasiside küsimine automatiseerida. Süsteemi saab seadistada nii, et peale teenindusjuhtumit või toote müüki saadetakse kliendile automaatselt küsimustik, millele klient vastab, ja vastus laekub teie ettevõtte kontole, kus saate vastuseid mugavalt analüüsida ning järeldusi teha ning toodet ja teenindust paremaks teha.
Tagasiside küsimiseks kasutatakse soovitusindeksi metoodikat (rahvusvaheliselt tuntud kui Net Promoter Score), mille eelis on see, et küsimusi on vähe. Metoodika iva on selles, et mõõdetakse kliendi lojaalsust, klient soovitab asju, mille kvaliteedis ta on kindel. Ühesõnaga Te saate teada konkreetse numbrilise näidu, kui lojaalsed Teie kliendid on ning mida te peate teeninduses või tootmises parandama, et nad oleks rohkem lojaalsed ja rahul.
Eesmärk
Anda ülevaade soovitusindeksi metoodika sisust, tutvustada praktiliste näidete varal juba toimivat kliendi tagasiside süsteemi ning tutvustada tehnilist võimalust panna ärianalüüsi majandustarkvara abil süsteem automaatselt käima.
Sihtrühm
Tippjuhid, teenindusjuhid, kvaliteedijuhid ja kõik teised inimesed, kelle vastutusalas on ettevõtte poolt pakutava toote- ja / või teeninduse kvaliteet ning teised, kes tunnevad antud teema vastu huvi.
Teemad
- Soovitusindeksi metoodika sisu ja kasu ning tööriista www.recommy.com lühitutvustus.
- Klienditagasiside praktiline kasu ettevõttele.
- Kuidas ärianalüüsitarkvaraga QlikView saab soovitusindeksi siduda oma igapäevaste tegevustega?
Aeg ja maht
28. mai 2015 kell 13.00-14.30
Toimumiskoht
Seminar toimub internetis Addenda OÜ veebiseminari keskkonnas.
Peale registreerimist veebiseminarile saadetakse teile automaatselt meilile vastav unikaalne sisenemise link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.
Koolitust on võimalik jälgida oma töökohal, kodus või mujal Teile sobivas kohas.
Koolituse jälgimiseks on tarvis arvutit, internetiühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe.
Koolitajad
|
Märt Ridala on www.recommy.com kaasomanik ja asutaja. Ta on erinevate IT süsteemide ja veebiteenustega arendamisega tegelenud üle 15 aasta. Töötanud erinevates IT- ja telekommunikatsioonihiidudes: TeliaSoneras, Elionis, MicroLinkis. |
|
Merike Sepp on Balti Logistika teenindusjuht. Balti Logistika kasutab soovitusindeksi metoodikat kliendi tagasiside küsimiseks juba üle 2 aasta. Soovitusindeks on Balti Logistika üks peamistest strateegilistest mõõdikutest, mille aluselt toimub pidev teenidusprotsesside parendamine ning ka tulemuspalga maksmine. |
|
Maigi Peeduli on Infovara tegevjuht. Infovara pakub Eestis QlikView ärianalüüsi tarkvara ning omab laialdasi kogemusi selle liidestamises erinevate lisandväärtust pakkuvate rakendustega.
|
Maksumus
TASUTA!
Seminar on Addenda, Recommy ja Infovara koostöös.
Lisainfo
Registreerida saate end meie veebilehel vajutades nuppu Registreeri koolitusele.
Enne veebiseminari saadetakse teile vastav unikaalne sisenemise link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.
Helen Tammesalu
+372 58 043 270 | + 372 670 66 06
helen.tammesalu@addenda.ee