Veebiseminar - Kliendi vajaduste välja selgitamise alused
Eeltutvustus
Iga inimese töö tulemuslikkus sõltub ennekõike oskusest suhelda oma kaastöötajate ja klientidega. Suhtlemine ei ole aga ainus, millele tuleb tähelepanu pöörata. Eduka müügitöö aluseks on kliendi vajaduste välja selgitamine ning seejärel nende vajaduste rahuldamine.
Veebiseminari mõte on anda kuulajatele praktilisi nõuandeid, kuidas on võimalik saavutada paremaid tulemusi müügis ja kliendisuhtluses läbi kliendivajaduste välja selgitamise.
Toimunud veebiseminari salvestust on võimalik vaadata ja kuulata Addenda koolituste treeningsaalis: http://www.trainingweb.eu/veebiseminar-kliendi-vajaduste-valja-selgitamise-alused
Teemad
- Milline eeltöö on vajalik?
- Kuidas märgata kliendi varjatud sõnumit?
- Kuidas ja mida küsida?
Aeg ja maht
28. oktoober 2011, kell 14.00-14.45
Toimumiskoht
Koolitus toimub internetis Addenda OÜ veebiseminari keskkonnas.
Koolitust on võimalik jälgida oma töökohal, kodus või mujal Teile sobivas kohas.
Koolituse jälgimiseks on tarvis arvutit, Interneti ühendust ning kõrvaklappe.
Koolitajad
Virve Roosimägi, Addenda OÜ tegevjuht ja koolitaja
Brit Peterson, Addenda OÜ turundusjuht
Maksumus
TASUTA!
Lisainfo
Registreerida koolitusele saate end meie kodulehel vajutades nuppu "Registreeri koolitusele" ja nii telefoni kui ka e-posti teel.
Peale registreerimist saadetakse teile vastav unikaalne sisenemise link.
Lisainformatsioon:
Virve Roosimägi
Addenda OÜ
+372 664 64 20
addenda@addenda.ee
Tammsaare tee 47, 11316 Tallinn