Sisukord

Tasuta veebiseminar - 9 nippi heaks klienditeeninduseks

Jaga

Eeltutvustus

Veebiseminaril osaleja saab praktilisi nõuandeid, kuidas on võimalik saavutada paremaid tulemusi müügis ja kliendisuhtluses läbi oskusliku teenindamise. Veebiseminari mugavus seisneb selles, et arvuti tagant lahkumata on terve tund  sisustatud arendavalt ja harivalt.  Võimalus on esitada küsimusi ja saada vastuseid koolitajalt online.

Tagasiside 2012. aastal toimunud Virve klienditeeninduse koolitustelt oli väga kõrge. 5-pallisel skaalal anti Virvele professionaalsuse eest 4,98 punkti ning koolituse sisu eest 4,89 punkti.


Eesmärk

Lähtuvalt heast klienditeeninduse tavast selgitada seda, mis nipid teevad teenindajast HEA klienditeenindaja.


Teemad

  • esmamulje
  • suhtlemine
  • kuulamine
  • lubadused
  • "ei" ütlemine

Aeg ja maht

05. juuni 2013, kell 14.00-14.45


Toimumiskoht

Koolitus toimub internetis Addenda OÜ veebiseminari keskkonnas.

Enne veebiseminari saadetakse link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.

Koolitust on võimalik jälgida oma töökohal, kodus või mujal teile sobivas kohas.
Koolituse jälgimiseks on tarvis arvutit, internetiühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe.


Koolitajad

Pildid / - Virve_Roosimägi 113x150

Virve Roosimägi, Addenda OÜ tegevjuht ja koolitaja. Virve on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli BA ärikorralduses ja MA juhtimises. Lisaks on ta täiendanud ennast Eestis ja väga paljudes välisriikides, eriti on huvi pakkunud erinevates riikides ettevõtete väljatöötatud klienditeeninduse kontseptsioonid. Koolituse läbiviimise kogemust on 10 aastat.
Professionaalset klienditeenindust peab Virve teenindusettevõttes üheks olulisemaks võtmeks kasumi suurendamisel.


Maksumus

TASUTA!


Lisainfo

Registreerida koolitusele saate end meie kodulehel vajutades nuppu Registreeri koolitusele.

Enne veebiseminari saadetakse Teile vastav unikaalne sisenemise link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.

Lisainfo

Pildid / - Brit_Peterson 113x150

Brit Peterson
Addenda OÜ
tel 664 64 20, 55 61 26 048
brit.peterson@addenda.ee


Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Põhipuhkuse kestvuse erinevus era- ja avalikus sektoris

Ilmselt on kõigile teada Eesti regulatsioon, mille kohaselt on töölepingu alusel töötavate töötajate põhipuhkuse minimaalseks kestvuseks 28 kalendripäeva ning avaliku teenistuse seaduse alusel avalikus teenistuses oleval ametnikul 35 kalendripäeva. Viimasel ajal on tõusetunud küsimus sellise erinevuse põhjendatusest. Tõenäoliselt tuleb era- ja avaliku sektori ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.