Tasuta veebiseminar - 9 nippi heaks klienditeeninduseks
Eeltutvustus
Veebiseminaril osaleja saab praktilisi nõuandeid, kuidas on võimalik saavutada paremaid tulemusi müügis ja kliendisuhtluses läbi oskusliku teenindamise. Veebiseminari mugavus seisneb selles, et arvuti tagant lahkumata on terve tund sisustatud arendavalt ja harivalt. Võimalus on esitada küsimusi ja saada vastuseid koolitajalt online.
Tagasiside 2012. aastal toimunud Virve klienditeeninduse koolitustelt oli väga kõrge. 5-pallisel skaalal anti Virvele professionaalsuse eest 4,98 punkti ning koolituse sisu eest 4,89 punkti.
Eesmärk
Lähtuvalt heast klienditeeninduse tavast selgitada seda, mis nipid teevad teenindajast HEA klienditeenindaja.
Teemad
- esmamulje
- suhtlemine
- kuulamine
- lubadused
- "ei" ütlemine
Aeg ja maht
05. juuni 2013, kell 14.00-14.45
Toimumiskoht
Koolitus toimub internetis Addenda OÜ veebiseminari keskkonnas.
Enne veebiseminari saadetakse link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.
Koolitust on võimalik jälgida oma töökohal, kodus või mujal teile sobivas kohas.
Koolituse jälgimiseks on tarvis arvutit, internetiühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe.
Koolitajad
Virve Roosimägi, Addenda OÜ tegevjuht ja koolitaja. Virve on lõpetanud Tallinna Tehnikaülikooli BA ärikorralduses ja MA juhtimises. Lisaks on ta täiendanud ennast Eestis ja väga paljudes välisriikides, eriti on huvi pakkunud erinevates riikides ettevõtete väljatöötatud klienditeeninduse kontseptsioonid. Koolituse läbiviimise kogemust on 10 aastat.
Professionaalset klienditeenindust peab Virve teenindusettevõttes üheks olulisemaks võtmeks kasumi suurendamisel.
Maksumus
TASUTA!
Lisainfo
Registreerida koolitusele saate end meie kodulehel vajutades nuppu Registreeri koolitusele.
Enne veebiseminari saadetakse Teile vastav unikaalne sisenemise link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.
Lisainfo
Brit Peterson
Addenda OÜ
tel 664 64 20, 55 61 26 048
brit.peterson@addenda.ee