Sisukord

Toote presentatsioonid veebi teel ehk otsesuhtlus sadade klientidega korraga

Bill Gates on öelnud, et tulevikuettevõtted töötavad digitaalse närvisüsteemiga. Digiajastu on endaga kaasa toonud suured muutused nii müügitöös kui maailmas tervikuna. Müük ei ole enam kahtlemata see, mis ta oli 20 või 30 aastat tagasi. Toona võis müügiinimesi pidada ekspertideks, kes ainsana omasid üksikasjalikku informatsiooni pakutavatest toodetest ja teenustest. Müük oli üles ehitatud vastuargumentide ümber lükkamisele, kus müügiinimeste ülesanne oli veenda ostjat ostma. Tänapäeval on müük paljudel juhtudel rohkem kui klienditeenindus ja nõustamine kui millegi „pähemäärimine“.

Teiseks oluliseks muutuseks, mis on iseenesest veelgi suurema mõjuga on see, et kui müük oli vanasti ainult müügiinimeste rida, siis tänapäeval puutume me praktiliselt kõik otseselt või kaudselt kokku müügiga. Üritad sa kedagi teist veenda ostma või näiteks püüad müüa oma ideid saamaks inimesi liikuma ja tegutsema.

Digiajastu saabumine on endaga kaasa toonud uued mudelid müügipraktikates kui ka turundusstrateegiates. Internetiga ühes on toimunud revolutsioonilised muutused, kuidas ettevõtted loovad oma klientidele väärtust ja kuidas ollakse võimelised looma kahepoolsel kommunikatsioonil ja usaldusel põhinevaid suhteid. Selge on, et ettevõtted peavad säilitama enamuse oskustest ja praktikatest, mis on töötanud minevikus, kuid samas peavad nad suutma luua ja omandada uusi oskusi ja kasutama uudseid praktikaid. Kui nad soovivad kasvada ja areneda muutuvas digitaalses keskkonnas.

Paljud ettevõtted on juba uurinud ja kasutanud meie veebiseminari võimalusi. Seega kutsun Teid osalema tasuta veebiseminaril, mille käigus jagatakse praktilisi nõuandeid, kuidas veebiseminari formaat ettevõtte müügi ja arengu eduks tööle rakendada. Tänapäeval müügiedu põhineb üha enam kliendi individuaalsele lähenemisele. Maailmas tuntud veebiformaat on jõuliselt (laialdaselt) levinud toote ja teenuse presenteerimiseks ning nende kasutamise ja uuenduste tutvustamiseks.

Lisainformatsioon ja registreerimine siit

Edukate inimeste koolitaja
addenda@addenda.ee
25.02.2015 08:55

Vandeadvokaat Annika Vait - Põhipuhkuse kestvuse erinevus era- ja avalikus sektoris

Ilmselt on kõigile teada Eesti regulatsioon, mille kohaselt on töölepingu alusel töötavate töötajate põhipuhkuse minimaalseks kestvuseks 28 kalendripäeva ning avaliku teenistuse seaduse alusel avalikus teenistuses oleval ametnikul 35 kalendripäeva. Viimasel ajal on tõusetunud küsimus sellise erinevuse põhjendatusest. Tõenäoliselt tuleb era- ja avaliku sektori ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.