Sisukord

Tasuta veebiseminar - Hea suhtlemise mõtted ja võtted I osa

Jaga

Eeltutvustus

"Kui tahad mett võtta, ära lükka mesipuud ümber", ütles Dale Carnegie oma bestselleris inimeste kohtlemise kohta. Meil kõigil on erinevad suhtlemise eesmärgid, kes soovib sõpru võita, kellelegi meeldida, midagi müüa või tööl lihtsalt asju ajada. Kõik tundubki justkui lihtne seni, kuni hinge poevad kahtlused, et kas ma ikka ütlesin midagi valesti, ehk olin noriv või jätsin üldsegi kõik ültemata. Kuulaja aga mõtleb, et mis tal täna viga oli - kas lihtsalt tuju paha või stress on vargsi ligi hiilinud. Nii palju kui inimesi on ka arusaamisi suhtlemisest, seega üheselt õigeid vastuseid ja retsepte ei ole. Küll aga on hea töötav praktika, mille üle mõtisklemine korrastab meie mitmeid sisseharjutatud suhtlemisvigu. 


Eesmärk

Sel korral on plaanis käsitleda nelja peamist teemat, mis mõjutavad paljuski meeskonnatööd, koostööd partnerite ja kõikide teiste huvigruppidega. 

Millal me oleme kritiseerivad suhtlejad?
Kuidas tekivad hukkamõistvad suhtlemismallid? 
Kui palju mõjutab kaeblemine teisi ja ennast?
Missugune on aus, siiras ning tunnustav suhtlemine?

Toome välja näiteid elust enesest, toetame praktikat teooriaga ja uuringutest väljatulnud tõdetega.


Sihtrühm

Kõik, kes soovivad suhtlemisega saavutada oma elus suuremaid eesmärke.


Aeg ja maht

5. detsember 2013, kell 11.00 - 11.45.


Toimumiskoht

Koolitus toimub internetis Addenda OÜ veebiseminari keskkonnas.

Enne veebiseminari saadetakse link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.

Koolitust on võimalik jälgida oma töökohal, kodus või mujal teile sobivas kohas.
Koolituse jälgimiseks on tarvis arvutit, internetiühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe.


Koolitajad

Pildid / - Virve_Roosimägi 113x150

Virve Roosimägi on Addenda OÜ tegevjuht ja koolitaja aastast 2002, MA juhtimises on ta saanud
Tallinna Tehnikaülikoolist. Lisaks on täiendanud ennast Eestis ja väga paljudes välisriikides, eriti on
huvi pakkunud erinevates riikides ettevõtete väljatöötatud klienditeeninduse kontseptsioonid.
Professionaalset klienditeenindust peab Virve asutuses üheks olulisemaks võtmeks klientide rahulolu suurendamisel ja seetõttu on uurinud erinevate asutuste klienditeeninduse eesmärgipärast toimimist. Klienditeeninduse sh telefoniteeninduse ning raske kliendi teemal on Virve koolitanud viimased 11 aastat, kasutades eelkõige mitmeid analüüsimetoodikaid ning NLP tehnikaid, mis teevad Virve koolitused põnevalt nauditavaks.


Maksumus

TASUTA!


Lisainfo

Registreerida koolitusele saate end meie kodulehel vajutades nuppu Registreeri koolitusele.

Enne veebiseminari saadetakse Teile vastav unikaalne sisenemise link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.

Lisainfo

Pildid / - Brit_Peterson 113x150

Brit Peterson
Addenda OÜ
tel 664 64 20, 55 61 26 048
brit.peterson@addenda.ee


Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Töölepingu seadus on kättesaadav ka võõrkeeltes

Teadupärast on kõik Eesti Vabariigis kehtivad seadused avaldatud Riigi Teatajas. Interneti leheküljelt www.riigiteataja.ee saab õigusakte otsida pealkirja, akti andja ning  muude parameetrite järgi. Sealjuures on mugav võimalus vaadata lisaks kehtivatele redaktsioonidele nii varasemaid kui ka alles tulevikus kehtima hakkavate õigusaktide versioone. Samuti võimaldab Riigi Teataja ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.