Sisukord

Rahulolematu klient rahulolevaks!

Jaga

Eeltutvustus

Rahulolematu klient on iga organisatsiooni õudusunenägu! Me pingutame, et pakkuda parimat teenindust, kuid ebaõnnestumisi tuleb ette vaatamata meie püüdlustele. Mida sellistes olukordades teha? Klienditeenindaja peab olema varustatud teadmiste ja kogemustega, et negatiivsed situatsioonid neutraalseks muuta või veelgi enam, kuidas lahendada olukord nii, et see tuleks organisatsioonile kasuks ning läbi oskusliku teeninduse võidetakse kliendi süda. 


Eesmärk

  • läbi praktiliste näidete ja kogemuse tunnetada, millised on kliendi ootused;
  • parandada oma verbaalseid ja mitteverbaalseid suhtlemisoskusi;
  • osata lahendada kliendi kaebusi kriitilistes olukordades;
  • õppida, kuidas muuta rahulolematu klient rahulolevaks.

Sihtrühm

Kõik asutuste ja ettevõtete töötajad, kellel on otsene kontakt kliendiga.


Teemad

  • Mis on hea teenindus? Kliendi ootused.
  • Teenuse ebaõnnestumise põhjused.
  • Verbaalsed ja mitteverbaalsed suhtlemisoskused, mis mõjutavad teenindust.
  • Konfliktid: kriitiline vestlus kliendiga, kliendi mõistmine.
  • Kliendi tüübid kaebuse esitamise vaatenurgast.
  • Kliendi kaebuse lahendamine.
  • Kuidas võita kliendi südameid ning saavutada püsikliendisuhe?

Aeg ja maht

13. november 2017, kell 10.00 - 13.15.
(4 akadeemilist tundi)


Toimumiskoht

Addenda koolitusklass (Tammsaare Ärikeskus, Tammsaare tee 47, II korrus).

Autoga tulijatel on ligipääs nii Tammsaare tee mõlemalt suunalt kui Rahumäe teelt. 
Parkida on võimalik 2 tundi tasuta Tammsaare Ärikeskuse ees, seejärel iga järgnev pooltund 0.60 €.
Kesklinnast saab meie juurde bussidega 20, 20A (peatus Sõjakooli) ja 23 (peatus Tuisu).
Õismäelt, Mustamäelt ja Lasnamäelt bussiga 13 (peatus Sõjakooli).


Koolitajad

 Pildid / - Kadri Halling piklik

Kadri Halling
Kadri omab 15 aasta pikkust kogemust teenindusvaldkonnas töötades erinevates restoranides ja hotellides üle maailma. Kadri on teenindusvaldkonnas töötanud Eestis, Saksamaal, Ameerika Ühendriikides, Austraalias ja Hollandis. Ta on oma kogemused ammutanud erinevatel ametikohtadel töötades alates ettekandjast ning lõpetades väikehotelli vastuvõtu superviisorina. Lisaks on Kadri omandanud põhjalikud teadmised teenindusest Hotelschool The Hague´s, mis kuulub maailma kolme tunnustatuima hotellikooli hulka. Kadri koolitused on lennukad ja kaasahaaravad koos rohkete eluliste näidetega. Tagatud on paljude harjutuste näol õpitu kinnistamine ning kõigi aktiivne osalemine koolitusel.
Kadri peamisteks koolitusteemadeks on: kvaliteetne klienditeenindus, avalik esinemine, rahulolematu klient, meeskonnatöö, raskete vestluste läbiviimine.


Meetodid

Koolitus on interaktiivne kahepoolne suhtlus koolitaja ja koolitusel osalejate vahel. Koolitus koosneb teooriast ja praktikast, kus tuuakse näiteid ja arutletakse eluliste situatsioonide üle ning viiakse läbi harjutusi õpitu kinnistamiseks. Kõik osavõtjad saavad kaasa õppematerjalid, mille abil vajadusel hiljem koolitusel õpitut meenutada.


Maksumus

Registreerides kuni 30. oktoobrini on soodushind 89 € + km, hilisematele registreerijatele tavahind 119 € + 20% km.
Hinnasoodustus -10% kehtib kahele ja enamale osalejale ühest organisatsioonist.


Maksumus sisaldab

Praktilisi teadmisi, õppematerjale, kohvipausi.


Tasumine

Koolitusele registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve.


Loobumine

Koolitusest loobumisel palume teatada kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.


Lisainfo

Registreerida koolitusele saate end meie kodulehel vajutades nuppu Registreeri koolitusele.

Pildid / - 2014 Helen Tammesalu v

Helen Tammesalu
+372 58 043 270 | + 372 670 66 06
helen.tammesalu@addenda.ee 


Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Põhipuhkuse kestvuse erinevus era- ja avalikus sektoris

Ilmselt on kõigile teada Eesti regulatsioon, mille kohaselt on töölepingu alusel töötavate töötajate põhipuhkuse minimaalseks kestvuseks 28 kalendripäeva ning avaliku teenistuse seaduse alusel avalikus teenistuses oleval ametnikul 35 kalendripäeva. Viimasel ajal on tõusetunud küsimus sellise erinevuse põhjendatusest. Tõenäoliselt tuleb era- ja avaliku sektori ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.