20 nippi, kuidas heast teenindusest saab müük
Eeltutvustus
Hea teenindus on eelkõige suhtlemine! Me võime kehtestada ideaalsed reeglid selle kohta, kuidas käituda kliendiga, kuidas vastata telefonile, kuidas öelda „EI“ ja üleüldse mida öelda, kuid kui meie teenindus jääb üksnes formaalsele tasandile, siis on teenindaja töö küll tehtud, kuid kvaliteet, mille mõõdupuuks on rahulolev klient ja kasvanud müük, puuduvad.
Eesmärk
- Osalejad teavad, mis on hea teeninduse ABC
- paraneb osalejate kuulamis- ja väljendusoskus klientidega suhtlemiseks
- osalejad oskavad teenindada nii, et kasvab kliendirahulolu
- osalejad osakavad teenindada nii, et kasvab müük ja suureneb koostöö.
Sihtrühm
organisatsioonid, kelle teenindajate ülesandeks on müük
Teemad
Hea teeninduse põhimõtted – klientide ootused;
20 nõuannet ideaalseks kliendisuhteks;
kuulamisoskus ja aktiivne kuulamine;
selge eneseväljendus;
nõuandev müük.
Aeg ja maht
17. november 2010, kell 10.00-13.30
Toimumiskoht
Addenda Koolitusklassis, Tammsaare tee 47 Tallinnas, II korrusel
Koolitajad
Kristina Paal, Addenda OÜ arendusjuht
Teeninduse kogemust 13. aastat ning teenindusteemade koolitaja kogemust 6. aastat.
Meetodid
aktiivne arutelu, rühmaülesanded ning diskussioonid
Maksumus
kuni 3. novembrini 1490 krooni+km 20% (95, 23 eurot), hilisematele registreerujatele kallineb hind 1650 krooni+km20% (105,45 eurot). Hinnasoodustus -10% kahele ja enamale osalejale ühest organisatsioonist.
Maksumus sisaldab
koolituse, koolitusmaterjalid, kohvipausi
Tasumine
Koolitusele registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse koos koolitusarvega, mille tasumist ootame OÜ Addenda arvele 333037710001 Danske pangas.
Loobumine
Koolitusest loobumisest teatada kirjalikult vähemalt 3 päeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 25% koolituse maksumusest.
Lisainfo
Addenda OÜ
Koolitus ja konsultatsioonid
tel 664 6420
addenda@addenda.ee
www.addenda.ee