Kuidas suhelda töökohal?
Eeltutvustus
Suhtlemine on juhtide tööriist nr 1. Iga töö tulemuslikkus sõltub ennekõike oskusest suhelda oma kaastöötajate, alluvate ja klientidega. Oluline on tagada info liikumine: teavet anda ja seda vastu võtta. Ning seda mitte monotoonsel ja kuival viisil, vaid ikka efektiivselt. Selleks on olulised kuulamine ja kõnelemine. Aga mis veel? Ja kuidas ikkagi suhelda oma kaastöötajatega, et info oleks edastatud ning meeskond ja organisatsiooni kliendid õnnelikud ja rahul!
Eesmärk
Anda nõuandeid selle kohta, kuidas ning millega suhtlemist alustada; oskus lugeda verbaalsest ja mitteverbaalsest suhtlusest sõnumit ning kuidas viia sõnum sihtrühmani.
Sihtrühm
juhid, bürootöötajad ning kõik, kes peavad oluliseks head suhtlemisoskust
Teemad
- Verbaalne ja mitteverbaalne suhtlemine
- Ebaefektiivsed ja ausad mõjutamisvõtted
- Aktiivne kuulamine
- Suhtlustõkked
- Suhtluse varjatud kavatsused
- Partneritaju
- Kontakti loomine
- Vestluse loogika
- Kehakeele varjatud mõju.
Aeg ja maht
17. mail 2011, kell 10.00-13.15
Toimumiskoht
Tammsaare Ärikeskus, Tammsaare tee 47, Tallinnas
Addenda Koolituskeskuse nõupidamiste saal II korrusel
Koolitajad
Virve Roosimägi, Addenda koolitaja ja suhtlemistreener
Meetodid
aktiivsed arutelud, ülesanded ja harjutused
Maksumus
kuni 27. aprillini 60€+km ning hilisematele registreerujatele 72€+km.
Maksumus sisaldab
koolituse, koolitusmaterjalid ja kohvipausid
Tasumine
Koolitusele registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse koos koolitusarvega, mille tasumist ootame OÜ Addenda arveldusarvele 333037710001 Sampo pangas.
Loobumine
Koolitusest loobumisest teatada kirjalikult vähemalt 3 päeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 25% koolituse maksumusest.
Lisainfo
Registreerida saate end koolitusele meie koduleheküljel, nii telefoni teel kui ka e-posti vahendusel.
Addenda Koolitus ja konsultatsioonid
tel 664 6420
addenda@addenda.ee
www.addenda.ee