Suhtlemise maagia töökohal
Eeltutvustus
Iga inimese töö tulemuslikkus sõltub ennekõike oskusest suhelda oma kaastöötajate ja klientidega. Oluline on tagada info liikumine: teavet anda ja seda vastu võtta. Selleks on olulised kuulamine ja kõnelemine. Kumbki neist pole pelgalt kunst või kaasasündinud anne, vaid õpitav oskus. Oskus, mis saab alguse igaühe eneseanalüüsist, oma tugevuste ja arenguvõimaluste avastamisest, ja sealt edasi saab minna konkreetsete tehnikate ja võtete õppimisele.
Eesmärk
Anda nõuandeid selle kohta, kuidas ning millega suhtlemist alustada; oskus lugeda verbaalsest ja mitteverbaalsest suhtlusest sõnumit ning kuidas viia sõnum sihtrühmani.
Sihtrühm
juhid, bürootöötajad jt.
Teemad
- Verbaalne ja mitteverbaalne suhtlemine
- Ebaefektiivsed ja ausad mõjutamisvõtted
- Aktiivne kuulamine
- Suhtlustõkked
- Suhtluse varjatud kavatsused
- Partneritaju
- Kontakti loomine
- Vestluse loogika
- Kehakeele varjatud mõju.
Aeg ja maht
23. novembril 2010, kell 10.00-13.30, sh kohvipaus 15 minutit.
Toimumiskoht
hotellis Euroopa, Paadi 5 Tallinnas
Koolitajad
Kristina Paal, Addenda OÜ koolitaja
Meetodid
aktiivsed arutelud, ülesanded ja harjutused
Maksumus
kuni 5. novembrini 1490 krooni+km (95,23 eurot) ning hilisematele registreerujatele 1650 krooni +km (105,45 eurot)
Maksumus sisaldab
koolituse ning koolitusmaterjalid, kohvipausi
Tasumine
Koolitusele registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse koos koolitusarvega, mille tasumist ootame OÜ Addenda arveldusarvele 333037710001 Sampo pangas.
Loobumine
Koolitusest loobumisest teatada kirjalikult vähemalt 3 päeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 25% koolituse maksumusest.
Lisainfo
Registreerida saate end koolitusele meie koduleheküljel, nii telefoni teel kui ka e-posti vahendusel.
Addenda Koolitus ja konsultatsioonid
tel 664 6420
addenda@addenda.ee
www.addenda.ee