Sisukord

Kuidas müüa usaldust digiajastul?

Pildid / - 09

Internetiga ühes on toimunud revolutsioonilised muutused, kuidas ettevõtted loovad oma klientidele väärtust ja kuidas ollakse võimelised looma kahepoolsel kommunikatsioonil ja usaldusel põhinevaid suhteid. Usutavasti oleme kõik nüüdseks kuulnud ütlust sisu on kuningas (content is king). Kindlasti ei julge ma sellele vastu vaielda, kuid usun, et sisust veelgi olulisem on personaalsus. Millist sisu, informatsiooni ja lahendusi me igale kliendile isikuliselt suudame pakkuda.

Ühepoolne suhtlemine ja sisu tootmine tänapäeval inimesi enam ei huvita. Elame digi- ja infoajastul, kus internetis kontrollib kõiki turundusprotsesse tarbija ise. Olles võtnud kontrolli tunneme ennast klientidena teadlikult, targalt ja eeskätt turvaliselt. Seega arvestades, et enamik tele-, raadio- ja välikreklaame loovad ühepoolse kommunikatsiooni ei ole midagi imestada, et traditsioonilised turunduskanalid (tele, raadio, print, ajalehed) on igal aastal kaotamas oma turuosa just internetile kui turunduskanalile.

Põhjuseid on kindlasti mitmeid nagu näiteks väiksem maksumus, sihtrühma täpsem märgistamine, kasumlikkuse suurem mõõdetavus ja kiirem tagasiside võimalus. Kindlasti ei ole see lõplik kirjeldus, kuid usun, et peamine põhjus peitub siiski meis kui sotsiaalsetes olendites. Suhtlemine täidab meie kõigi ürgset ja sügavat vajadust ja kes meist ei sooviks teinekord astuda diskussioon, avaldada arvamust ja olla osa kommuunist.

Internetti kasutab täna 1/3 maailma ja ¾ Eesti populatsioonist. See on lahutamatu osa meie igapäevaelust nii kodus, tööl kui ka vabal ajal. On selge, et ei internet ega digiajastu ei ole kuhugi kadumas. Küsimus on pigem, kuidas suudavad ettevõtted antud keskkonnas kohaneda luues igale kliendile selget personaalset väärtuspakkumist. Kas ei ole mitte oluline olla nähtav keskkonnas, kus inimesed igapäevaselt toimetavad. Selge on, et ettevõtted peavad säilitama enamuse oskustest ja praktikatest, mis on töötanud minevikus, kuid samas peavad nad suutma luua ja omandada uusi oskusi ja kasutama uudseid praktikaid. Kui nad soovivad kasvada ja areneda muutuvas digitaalses keskkonnas.

Kokkuvõtteks võib öelda, et müügiedu põhineb täna üha enam kliendile individuaalsel lähenemisel. Maailmas tuntud veebiformaat (veebiseminar) on jõuliselt levinud toote ja teenuse presenteerimiseks ja toodete kasutamise sh uuenduste tutuvustamiseks. Lisaks veebiseminari vormis presenatsioon Teie firma kodulehel ja muudes e-keskkondades äratab tähelepanu. See on atraktiivne võimalus kliendiga suhte loomiseks ning arendamiseks. Veebiseminari vorm võimaldab kahepoolset suhtlemist reaalajas, läbi mille saab kliendilt ka kohest tagasisidet.

Liitu sinagi ettevõtetega, kes korraldavad koostöös Addenda OÜ-ga veebiseminare. Saamaks ülevaadet, millised on võimalused ja kuidas saad panna veebiseminarid oma ettevõtte arengu heaks tööle võta minuga ühendust helistades +372 520 6347 või kirjutades mulle margus.veimann@addenda.ee

 

 

 

Vandeadvokaat Siret Siilbek: Töövõtuleping – lõpetamine taganemise või ülesütlemisega?

Töövõtuleping – lõpetamine taganemise või ülesütlemisega?Ehituslepingutes võib tihti kohata ühepoolse lõpetamise regulatsioonides nii lepingu ülesütlemise kui taganemise aluseid. Enamasti ei tea lepingute sõlmijad, et õiguslikus mõttes on töövõtulepingu ülesütlemine ja taganemine erineva sisu ja tähendusega. ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.
Testi enda teadmisi! www.trainingweb.eu