Sisukord

Kuidas saavutada suurepärast koostööd oskusliku enesekehtestamise abil?

Jaga

Eeltutvustus

Koolituse tulemusena suureneb osalejate enesekindlus suhtlemises ja konfliktsetes situatsioonides end selgemini ning julgemalt väljendada.


Sihtrühm

Erinevate astmete juhid, osakonnajuhatajad, klienditeenindajad – kõik, kes tunnevad, et vajavad suuremat julgust enesekehtestamisel ning paremaid suhtlemisoskuseid koostöö edendamisel


Teemad

9.30-10.00 Kogunemine ja hommikukohv

10.00-11.30
Millised on inimestevahelised võimumängud ja sellest tulenevad konfliktid?
Manipulatsioon inimsuhetes – kuidas seda ära tunda?
Milline on iseenda roll konfliktses situatsioonis?
Millised on tajupositsioonid ja erinevad suhtlemistasandid?
Psühholoogilise kaitse meetodid – kuidas tulla toime verbaalse agressiooniga?
Kuidas tulla toime iseenda ja teiste tugevate tunnetega?

11.30-11.45 Kohvipaus

11.45-13.15
Milline on enesekehtestamise olemus?
Millised on enesekehtestamist nõudvad
situatsioonid igapäevaelus?
Millised on enesekehtestamise verbaalsed ja mitteverbaalsed komponendid?
Enesekehtestamise erinevad liigid: alistuv, agressiivne, kehtestav käitumine

13.15-14.00 Lõuna

14.00 - 16.00
Milline on enesekehtestamise protsess (kaudne sõnum, sina-sõnum, mina-sõnum)?
Millised on isiksuse arukuse tasandid ja nende seos enesekehtestamisega?
Erinevad hoiakud, uskumused ja eelarvamused – kuidas jõuda koostööni?
Millised on enesejuhtimise võtted pingelistes situatsioonides?


Aeg ja maht

24. mai 2011 kell 10.00-16.00


Toimumiskoht

Tammsaare Ärikeskus, Tammsaare tee 47 (2. korrus), Tallinn

NB! Parkimine Tammsaare Ärikeskuse peaukse ees, kliendiparklas osalejatele tasuta


Koolitajad

Kristel Rannamees 

Kristel Rannamees on lõpetanud Mainori Kõrgkooli finantsjuhtimise eriala (2000) ning täiendanud end neli aastat äripsühholoogia valdkonnas. Ta on omandanud NLP Practicioneri diplomi.

Kevadel 2010 lõpetas ta Sach International Ülikoolis transpersonaalse psühholoogia 3-aastase väljaõppe hüpnoteraapia erialal.

Kristel on tegutsenud koolitajana 6 aastat ning peamisteks teemadeks on arenguvestlused, enesekehtestamine, toimetulek manipulatsiooniga, stressijuhtimine, meeskonnatöö, konfliktilahendus, klienditeenindus.

Enne koolitajaks saamist on ta tööalaseid kogemusi omandanud nii juhiabi, personalijuhi kui ka klienditeeninduskvaliteedi juhina


Meetodid

Interaktiivsed loengud vaheldumisi rühmaaruteludega ja praktiliste töödega.


Maksumus

Registreerides kuni 17. maini on hind 152 EUR + 20% km (2390 krooni + km) osaleja koht, hilisematele registreerujatele on hind 172 EUR + 20% km (2690 krooni + km) osaleja kohta.


Maksumus sisaldab

Koolituspäeva, koolitusmaterjale, lõunasööki, kohvipause


Tasumine

Koolituse tellimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille tasumist ootame OÜ Addenda arveldusarvele 333037710001 Sampo pangas.


Loobumine

Koolituse loobumisel palun teatada kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.


Lisainfo

Registreerida koolitusele saate end meie kodulehel ja nii telefoni kui ka e-posti tee.

Lisainformatsioon:
Kersti Matiisen
Addenda Koolitus ja konsultatsioonid
Tammsaare tee 47, 11316 Tallinn
tel 555 66 482, kersti.matiisen@addenda.ee


Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Töölepingu seadus on kättesaadav ka võõrkeeltes

Teadupärast on kõik Eesti Vabariigis kehtivad seadused avaldatud Riigi Teatajas. Interneti leheküljelt www.riigiteataja.ee saab õigusakte otsida pealkirja, akti andja ning  muude parameetrite järgi. Sealjuures on mugav võimalus vaadata lisaks kehtivatele redaktsioonidele nii varasemaid kui ka alles tulevikus kehtima hakkavate õigusaktide versioone. Samuti võimaldab Riigi Teataja ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.