Kuidas saavutada suurepärast koostööd oskusliku enesekehtestamise abil?
Eeltutvustus
Koolituse tulemusena suureneb osalejate enesekindlus suhtlemises ja konfliktsetes situatsioonides end selgemini ning julgemalt väljendada.
Sihtrühm
Erinevate astmete juhid, osakonnajuhatajad, klienditeenindajad – kõik, kes tunnevad, et vajavad suuremat julgust enesekehtestamisel ning paremaid suhtlemisoskuseid koostöö edendamisel
Teemad
9.30-10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00-11.30
Millised on inimestevahelised võimumängud ja sellest tulenevad konfliktid?
Manipulatsioon inimsuhetes – kuidas seda ära tunda?
Milline on iseenda roll konfliktses situatsioonis?
Millised on tajupositsioonid ja erinevad suhtlemistasandid?
Psühholoogilise kaitse meetodid – kuidas tulla toime verbaalse agressiooniga?
Kuidas tulla toime iseenda ja teiste tugevate tunnetega?
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15
Milline on enesekehtestamise olemus?
Millised on enesekehtestamist nõudvad
situatsioonid igapäevaelus?
Millised on enesekehtestamise verbaalsed ja mitteverbaalsed komponendid?
Enesekehtestamise erinevad liigid: alistuv, agressiivne, kehtestav käitumine
13.15-14.00 Lõuna
14.00 - 16.00
Milline on enesekehtestamise protsess (kaudne sõnum, sina-sõnum, mina-sõnum)?
Millised on isiksuse arukuse tasandid ja nende seos enesekehtestamisega?
Erinevad hoiakud, uskumused ja eelarvamused – kuidas jõuda koostööni?
Millised on enesejuhtimise võtted pingelistes situatsioonides?
Aeg ja maht
24. mai 2011 kell 10.00-16.00
Toimumiskoht
Tammsaare Ärikeskus, Tammsaare tee 47 (2. korrus), Tallinn
NB! Parkimine Tammsaare Ärikeskuse peaukse ees, kliendiparklas osalejatele tasuta
Koolitajad
Kristel Rannamees on lõpetanud Mainori Kõrgkooli finantsjuhtimise eriala (2000) ning täiendanud end neli aastat äripsühholoogia valdkonnas. Ta on omandanud NLP Practicioneri diplomi.
Kevadel 2010 lõpetas ta Sach International Ülikoolis transpersonaalse psühholoogia 3-aastase väljaõppe hüpnoteraapia erialal.
Kristel on tegutsenud koolitajana 6 aastat ning peamisteks teemadeks on arenguvestlused, enesekehtestamine, toimetulek manipulatsiooniga, stressijuhtimine, meeskonnatöö, konfliktilahendus, klienditeenindus.
Enne koolitajaks saamist on ta tööalaseid kogemusi omandanud nii juhiabi, personalijuhi kui ka klienditeeninduskvaliteedi juhina
Meetodid
Interaktiivsed loengud vaheldumisi rühmaaruteludega ja praktiliste töödega.
Maksumus
Registreerides kuni 17. maini on hind 152 EUR + 20% km (2390 krooni + km) osaleja koht, hilisematele registreerujatele on hind 172 EUR + 20% km (2690 krooni + km) osaleja kohta.
Maksumus sisaldab
Koolituspäeva, koolitusmaterjale, lõunasööki, kohvipause
Tasumine
Koolituse tellimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille tasumist ootame OÜ Addenda arveldusarvele 333037710001 Sampo pangas.
Loobumine
Koolituse loobumisel palun teatada kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainfo
Registreerida koolitusele saate end meie kodulehel ja nii telefoni kui ka e-posti tee.
Lisainformatsioon:
Kersti Matiisen
Addenda Koolitus ja konsultatsioonid
Tammsaare tee 47, 11316 Tallinn
tel 555 66 482, kersti.matiisen@addenda.ee