Juhtimiskompetentsi arendamise koolitussari - juht kui innustav liider
Eesmärk
Koolitussarja eesmärgiks ja eeldatavaks tulemuseks on juhtimisalase kompetentsi tõstmine, teadlikkuse ja enesekindluse suurendamine tulemuslikuks juhtimiseks.
Koolituse käigus arendatakse enesejuhtimis-, suhtlemis-, motiveerimis-, koostöö-, eesmärkide püstitamise ja elluviimise oskust ning juhile vajalike hoiakute kujundamise oskust.
Sihtrühm
Tegevjuhid, osakonnajuhid, grupijuhid, müügijuhid, turundusjuhid, teenindusjuhid - kõik inimeste juhid.
Teemad
I Inimeste igapäevane juhtimine - juht mitte ülemus
Kas on kerge olla juht?
Milline juht ma tahaksin olla?
Milline on eduka juhi isikuomaduste pingerida?
Millised on erinevad juhtimisstiilid?
Enesejuhtimine - kuidas end juhtida?
Millised on enesejuhtimise võtted pingelistes situatsioonides?
Kuidas juhtida meeskonda?
II Suhtlemisoskuse arendamine - juht kui parim suhtleja
Millised on erinevad tajupositsioonid ja erinevad suhtlemistasandid?
Milline on viisakas tööalane suhtlemine?
(kuulamise- ja eneseväljendusoskus, kehakeel ja konstruktiivne tagasiside)
Tunded ja hoiakud suhtlemisel
Kuidas tulla toime enda ja kaaslaste stressi ning pingetega?
Kuidas motiveerida meeskonda?
III Muudatustega kohanemine - juht kui sõnumi kandja
Miks on muudatused vajalikud?
Kaasaegse organisatsiooni arengusuunad - miks peame olema pidevas muutumises?
Tasakaal - kas minu eesmärgid toetavad organisatsiooni eesmärke ja vastupidi?
Eesmärkide püstitamine ja kooskõlastamine
Kuidas saab kohanemist muutustega enda ja teiste jaoks lihtsamaks teha?
Juhtkonna otsuste kuvamine/ kommunikatsioon
IV Kaasaegsele juhile omaste hoiakute kujundamine - juht kui emotsionaalse sisekliima looja
Ettevõtte eesmärkide elluviimine alluvateni ja nende eesmärkide täitmine
Erinevad hoiakud, uskumused ja eelarvamused - kuidas jõuda usaldusväärse koostööni?
Kuidas saavutada positiivne sisekliima?
Meeskonna versus üksikisu vajadused, kuidas luua tasakaal?
Tähelepanu ja tagasiside andmine alluvatele
Tunnustuse jagamine
Ühiste traditsioonide loomine
Koolituspäevade ajakava:
9.30-10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00-11.30 Koolitus
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.30 Koolitus
Aeg ja maht
02. november 2011 kell 10.00 - 13.30
09. november 2011 kell 10.00 - 13.30
16. november 2011 kell 10.00 - 13.30
23. november 2011 kell 10.00 - 13.30
Toimumiskoht
Tammsaare Ärikeskus, Tammsaare tee 47, Tallinn
Koolitajad
Kristel Rannamees on lõpetanud Mainori Kõrgkooli finantsjuhtimise eriala (2000) ning täiendanud end neli aastat äripsühholoogia valdkonnas. Ta on omandanud NLP Practicioneri diplomi.
Kevadel 2010 lõpetas ta Sach International Ülikoolis transpersonaalse psühholoogia 3-aastase väljaõppe hüpnoteraapia erialal.
Kristel on tegutsenud koolitajana 6 aastat ning peamisteks teemadeks on arenguvestlused, enesekehtestamine, toimetulek manipulatsiooniga, stressijuhtimine, meeskonnatöö, konfliktilahendus, klienditeenindus.
Enne koolitajaks saamist on ta tööalaseid kogemusi omandanud nii juhiabi, personalijuhi kui ka klienditeeninduskvaliteedi juhina.
Meetodid
Interaktiivsed loengud vaheldumisi rühmaaruteludega ja praktiliste töödega.
Maksumus
Registreerides kuni 19. oktoobrini on koolitussarja hind 219 EUR + 20% km osaleja koht, hilisematele registreerujatele on hind 289 EUR + 20% km osaleja kohta.
Ühe koolituse hind kuni 19. oktoobrini 89 EUR + 20% km osaleja kohta, hilisematele registreerujatele on hind 119 EUR + 20% km
Maksumus sisaldab
Koolitust, koolitusmaterjale, kohvipause.
Tasumine
Koolituse tellimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille tasumist ootame OÜ Addenda arveldusarvele 333037710001 Sampo pangas.
Loobumine
Koolituse loobumisel palun teatada kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainfo
Registreerida koolitusele saate end meie kodulehel ja nii telefoni kui ka e-posti tee.
Lisainformatsioon:
Kersti Matiisen
Koolitusjuht
Addenda OÜ
+372 664 64 20; +372 555 66 482
Tammsaare tee 47, 11316 Tallinn
kersti.matiisen@addenda.ee