Ehitusettevõtluse arengusuunad 2011: Suhtlemine kliendiga – kliendi ootused riigihanke tellija vaatepunktist
Eeltutvustus
Addenda OÜ koostöös Hanstep OÜ-ga korraldab ehitussektori tulevikku suunatud seminaride sarjaEesti Ehitusettevõtluse arengusuunad 2011
Eesti ehitussektor on olulise osakaaluga kogu Eesti majandusest. Ehitussektori arengust on sõltuvad mitmed teised sektorid ja suur tööhõive osakaal, mis annab suure ja vastutava rolli kogu sektorile Eesti arengusuundade loomisel. Ehitussektor on täna jätkuvalt madalseisus, kuid majanduses on märke, mis näitavad üldise majanduskliima stabiliseerumise ja mõningal määral paranemisegi tendentsi, luues nii võimalusi ka majandustsüklites inertsemalt käituva ehitussektori kasvule pöördumiseks. Kuid millised võiksid olla võimalused, millega suudaksime Eesti ehitusettevõtete ja ehitussektori terviku konkurentsivõimet tõsta?
Keskendumine võimalustele annab sisendeid uute arengusuundade sektoriülese strateegiate või tegevuste väljatöötamiseks. Uute suundade väljatöötamisel on võimalus kujundada uusi väärtusi ning kvalifitseeritud meeskondi. Kõige selle jaoks on Eestis üks või kaks ettevõtete liialt väikesed. Pühendumine, et äritegevus ehitussektoris toimiks ka 20 aasta pärast on tarvis teha koostööd nagu võib näiteks tuua Eestis IT sektori.
Seminaride sari on jagatud üheksaks osaks, mille käigus annavad oma ala tunnustatud eksperdid nii Eestist kui ka naaberriikidest ilustamata ülevaate ehitussektori olukorrast, tulevikuväljavaadetest ja -riskidest. Kõigil osalejatel on võimalus oma sõna sekka öelda ja jõuda ühise mõttetöö tulemusena uue kvaliteedini.
Ehituse ettevõtluse arengusuunad 2011 on seminaride sari, mis keskendub küsimustele:
Milline on hetkeolukord?
Millised on võimalused?
Millised võiksid olla uued suunad?
Millised võiksid olla sektoriülesed tegevusplaanid?
Sihtrühm
Ootame seminaride sarjast osa võtma kõiki ehitussektori ettevõtteid, kes peavad oluliseks oma ettevõtete arenguvõimaluste analüüsimist ja seeläbi kogu sektori arenguvõimaluste loomist!
Teemad
Suhtlemine kliendiga – kliendi ootused riigihanke tellija vaatepunktist
Seminaril käsitletakse kliendi ootusi riigihangetes läbi viimase aja ühe suurima Eesti riigihangete objekti - Koidula piiripunkti tellija vaatepunktist. Millised on ehitusettevõtte kliendi ootused ning kuidas neid tõlgendada. Kuidas kujundada vastastikku mõlemale osapoolele sobivaid lahendusi, pidades silmas projekti lõppeesmärki? Koidula piiripunkti projekti direktor toob välja olulisemad punktid kliendi ootustest ning soovitusi tulevikuks.
Aeg ja maht
12. aprill, 2011
Kell 09.00 - 12.00
Toimumiskoht
Tammsaare koolituskeskus
Tammsaare tee 47, Tallinn
6. korrus
Kõigile osalejatele tasuta parkimine Tammsaare Ärikeskuse parklas.
Koolitajad
Urmas Leinfeld - Riigi Kinnisvara, Koidula piiripunkti projekti direktor
Tasumine
Koolituse tellimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille tasumist ootame OÜ Addenda arveldusarvele 333037710001 Sampo pangas.
Loobumine
Koolitusest loobumisest teatada kirjalikult vähemalt 2 päeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumuses.
Lisainfo
Registreerida saate end koolitusele meie koduleheküljel, nii telefoni teel kui ka e-posti teel.
Lisainformatsioon:
Sulev Senkel
Addenda OÜ
Koolitus ja konsultatsioonid
Tammsaare tee 47, 11316 Tallinn
tel 664 64 20
sulev.senkel@addenda.ee