Sisukord

Blogi

Toote presentatsioonid veebi teel ehk otsesuhtlus sadade klientidega korraga

Bill Gates on öelnud, et tulevikuettevõtted töötavad digitaalse närvisüsteemiga. Digiajastu on endaga kaasa toonud suured muutused nii müügitöös kui maailmas tervikuna. Müük ei ole enam kahtlemata see, mis ta oli 20 või 30 aastat tagasi. Toona võis müügiinimesi pidada ekspertideks, kes ainsana omasid ...
Edukate inimeste koolitaja
addenda@addenda.ee
25.02.2015 08:55

Addenda koolitusturu uuringus 2012

Pärnu Konverentsid viis 2012. aasta lõpus läbi Eesti koolitusturu uuringu, mille tulemusena selgus, et rahuloluhinnangute jagunemine Eesti koolitusturul pakutavale on sarnane Eesti Koolitusfirmade Liidu initsiatiivil 2009. aastal läbi viidud Saar Poll OÜ uuringuga. Kokku küsitleti 148 inimest, kellest valdav osa olid personali- ja koolitusjuhid või ...
Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
19.03.2013 13:35

Tagasiside 2012 teise poolaasta kohta

Suurimad tänusõnad Addenda koolitustel osalejatele, kes on andnud väärtuslikku tagasisidet. Järgnevalt on toodud kokkuvõte tagasiside numbriliselt poolelt, mis annab koondhinnangu Addenda koolitustele viie palli süsteemis: Koolitus oli terviklik 4,78Koolitus oli hästi korraldatud 4,70Toimumiskoht vastas ootustele 4,69Hinnang lektorile ...
Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
20.01.2013 10:45

Veebiseminar - Neuroturundus

21.03.12 toimus veebiseminar, mille eesmärk oli tutvustada Eestis veel vähe tuntud teemat Neuroturundus. Eesti esimene neuroturundaja Heidi Mallene rääkis nii inimeste mõtlemisvigadest, emotsioonidest kui valikute tegemisest ja tõi näiteid neuroturunduse rakendamisest. Eesti esimene neuroturunduse uuring toimub juba järgmisel kuul ...
Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
26.03.2012 09:45

Veebiseminar - Kuidas suhelda raske kliendiga?

31.08.11 toimus veebiseminar "Kuidas suhelda raske kliendiga". Virve Roosimägi ja Brit Peterson peatusid teemadel, kuidas raske klient tekib ning milliseid straeegiaid on otstarbekas kasutada suhtlemisel raske kliendiga. Veebiseminari materjali saate alla laadida SIIT Veebiseminari salvestuse vaatamiseks/kuulamiseks vajuta noolega nuppu: Veebiseminar 31.08.11 Kuidas suhelda raske ...
Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
01.09.2011 11:40

9 nippi heaks teeninduseks

18. mai toimus tasuta veebiseminar, mille eesmärk oli anda kuulajatele praktilisi nõuandeid, kuidas on võimalik saavutada paremaid tulemusi müügis ja kliendisuhtluses läbi oskusliku teenindamise. Teemad, millest Kristina Paal rääkis olid järgmised: esmamuljesuhtleminekuulaminelubadused"ei" ütlemine Soovi korral on võimalik 9 nippi ...
Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
24.05.2011 16:35

Vandeadvokaat Annika Vait - Põhipuhkuse kestvuse erinevus era- ja avalikus sektoris

Ilmselt on kõigile teada Eesti regulatsioon, mille kohaselt on töölepingu alusel töötavate töötajate põhipuhkuse minimaalseks kestvuseks 28 kalendripäeva ning avaliku teenistuse seaduse alusel avalikus teenistuses oleval ametnikul 35 kalendripäeva. Viimasel ajal on tõusetunud küsimus sellise erinevuse põhjendatusest. Tõenäoliselt tuleb era- ja avaliku sektori ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.