24/7 Veebiseminar - Teenindaja motiveerimine ja juhtimine. Koolitaja: Virve Roosimägi
24/7 tähendab, et Teil on võimalus kuulata/vaadata varem salvestatud seminari täpselt siis, kui Teile see sobib. Tegemist on seminaridega, kus on välja toodud antud teemal kõige olulisem. Peale registreerimist saadame Teile arve ning selle tasumise järel ligipääsu e-õppe keskkonda, kus saate alla laadida materjali ning vaadata/kuulata seminari ühe kuu jooksul.
Eeltutvustus
Omapärase ja meeldejääva teeninduse pakkumiseks peab teenindajaid juhtima nii, et meeleolu on kõrgel ja kliendid tunnevad ennast mugavalt. Eriti tõuseb klienditeeninduse kvaliteedi hoidmise küsimus esile kiirematel perioodidel, kus värvatakse värvatakse lisaks erinevate motivatsiooni- ja teenindustasemega hooajatöötajaid.
Eesmärk
Anda juhiseid, milliseid juhtimisviise ja tehnikaid rakendada teeninduse juhtimisel ning kuidas motiveerida teenindajat ettevõtte kliente teenindama vastavalt ettevõtte eesmärkidele. Arutleda selle üle, et millised standardid või juhised on kasulikud kõrge teeninduskultuuri saavutamisel ja hoidmisel.
Sihtrühm
Teenindusjuhid, klienditeenindajad, klienditeeninduse eest vastutavad töötajad.
Teemad
- millised on maailma praktikad heal tasemel teeninduseks
- kas ja miks luua teenindusstandardeid, kuidas juhised tööle panna ettevõtte hüvanguks
- millised on hea klienditeenindus võttes arvesse ettevõtte spetsiifikat
- kuidas korraldada teenindajate väljaõpe
- kuidas juhtida teenindajaid ettevõtte eesmärgist lähtuvalt
- millised motivaatorid loovad hea ja terve teeninduskeskkonna
Aeg ja maht
24/7 Teile sobival ajal ja sobivas kohas.
Kestvus on kaks tundi.
Toimumiskoht
Koolitust on võimalik jälgida oma töökohal, kodus või mujal Teile sobivas kohas.
Koolituse jälgimiseks on tarvis arvutit, Interneti ühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe.
Koolitajad
Virve Roosimägi on veendunud, et juhtidel on aeg pöörata tähelepanu kliendikeskse teeninduse võtmeteguritesse, et kanda ettevõtte väärtusi ja tõsta efektiivsust. Peamised teeninduse nipid on särasilmne Virve ammutanud paljudest välisriikidest. Viimase kümne aasta jooksul on ta jaganud oma teadmisi erinevates ettevõtetes, keskendudes konkreetsetele kitsaskohtadele, mis on ilmnenud eelanalüüside põhjal.
Maksumus
Seminari hind on 34,80 € (29 € + km).
Tasumine
Registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse koos koolitusarvega, mille tasumist ootame OÜ Addenda arvele.
Tasumise järel saadame juurdepääsu e-õppe keskkonda, kus saate alla laadida materjali ja vaadata/kuulata seminari ühe kuu jooksul.
Lisainfo
Saate ligipääsu kui registreerite end meie veebilehel vajutades nuppu Registreeri koolitusele.
Helen Tammesalu
+372 58 043 270 | + 372 670 66 06
helen.tammesalu@addenda.ee