Sisukord

24/7 Veebiseminar - Teenindaja motiveerimine ja juhtimine. Koolitaja: Virve Roosimägi

Jaga

24/7 tähendab, et Teil on võimalus kuulata/vaadata varem salvestatud seminari täpselt siis, kui Teile see sobib. Tegemist on seminaridega, kus on välja toodud antud teemal kõige olulisem. Peale registreerimist saadame Teile arve ning selle tasumise järel ligipääsu e-õppe keskkonda, kus saate alla laadida materjali ning vaadata/kuulata seminari ühe kuu jooksul.


Eeltutvustus

Omapärase ja meeldejääva teeninduse pakkumiseks peab teenindajaid juhtima nii, et meeleolu on kõrgel ja kliendid tunnevad ennast mugavalt. Eriti tõuseb klienditeeninduse kvaliteedi hoidmise küsimus esile kiirematel perioodidel, kus värvatakse värvatakse lisaks erinevate motivatsiooni- ja teenindustasemega hooajatöötajaid.


Eesmärk

Anda juhiseid, milliseid juhtimisviise ja tehnikaid rakendada teeninduse juhtimisel ning kuidas motiveerida teenindajat ettevõtte kliente teenindama vastavalt ettevõtte eesmärkidele. Arutleda selle üle, et millised standardid või juhised on kasulikud kõrge teeninduskultuuri saavutamisel ja hoidmisel.


Sihtrühm

Teenindusjuhid, klienditeenindajad, klienditeeninduse eest vastutavad töötajad.


Teemad

  • millised on maailma praktikad heal tasemel teeninduseks
  • kas ja miks luua teenindusstandardeid, kuidas juhised tööle panna ettevõtte hüvanguks
  • millised on hea klienditeenindus võttes arvesse ettevõtte spetsiifikat
  • kuidas korraldada teenindajate väljaõpe
  • kuidas juhtida teenindajaid ettevõtte eesmärgist lähtuvalt
  • millised motivaatorid loovad hea ja terve teeninduskeskkonna

Aeg ja maht

24/7 Teile sobival ajal ja sobivas kohas.
Kestvus on kaks tundi.


Toimumiskoht

Koolitust on võimalik jälgida oma töökohal, kodus või mujal Teile sobivas kohas.
Koolituse jälgimiseks on tarvis arvutit, Interneti ühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe.


Koolitajad

Pildid / - Virve_Roosimägi 113x150

Virve Roosimägi on veendunud, et juhtidel on aeg pöörata tähelepanu kliendikeskse teeninduse võtmeteguritesse, et kanda ettevõtte väärtusi ja tõsta efektiivsust. Peamised teeninduse nipid on särasilmne Virve ammutanud paljudest välisriikidest. Viimase kümne aasta jooksul on ta jaganud oma teadmisi erinevates ettevõtetes, keskendudes konkreetsetele kitsaskohtadele, mis on ilmnenud eelanalüüside põhjal.


Maksumus

Seminari hind on 34,80 € (29 € + km).


Tasumine

Registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse koos koolitusarvega, mille tasumist ootame OÜ Addenda arvele.

Tasumise järel saadame juurdepääsu e-õppe keskkonda, kus saate alla laadida materjali ja vaadata/kuulata seminari ühe kuu jooksul.


Lisainfo

Saate ligipääsu kui registreerite end meie veebilehel vajutades nuppu Registreeri koolitusele.

Pildid / - 2014 Helen Tammesalu v

Helen Tammesalu
+372 58 043 270 | + 372 670 66 06
helen.tammesalu@addenda.ee


Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Põhipuhkuse kestvuse erinevus era- ja avalikus sektoris

Ilmselt on kõigile teada Eesti regulatsioon, mille kohaselt on töölepingu alusel töötavate töötajate põhipuhkuse minimaalseks kestvuseks 28 kalendripäeva ning avaliku teenistuse seaduse alusel avalikus teenistuses oleval ametnikul 35 kalendripäeva. Viimasel ajal on tõusetunud küsimus sellise erinevuse põhjendatusest. Tõenäoliselt tuleb era- ja avaliku sektori ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.